رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: احصاء و شناسایی ۷۵ واحد تعطیل شده استان اردبیل در سال‌جاری انجام شده که از این تعداد تاکنون احیای ۴۲ واحد صنعتی و تولیدی برای فعالیت مجدد اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 24 October 2020

به گزارش تابناک از اردبیل به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، رامین صادقی در جریان بازدید از دو طرح احیاء شده صنعتی در اردبیل اظهار کرد: قرار است تا پایان امسال واحدهای تکمیلی و افتتاحی به ۱۵۰ مورد برسد تا فرصت اشتغال و افزایش تولید در این استان فراهم آید.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: با تلاش همکاران و سرکشی‌های مرتب به شهرک‌ها و نواحی صنعتی نسبت به احصا و شناسایی ۷۵ واحد تعطیل شده در سال‌های اخیر اقدام شده تا احیای آنها را شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد تاکنون احیای ۴۲ واحد صنعتی و تولیدی اتفاق افتاده و با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش و سایر برنامه‌ها و رویکردهای حمایتی تلاش برای فعالیت مجدد این واحدها شروع شده است.

ایجاد مجموعه تولید قطعات خودرو و موتورسیکلت با ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر در اردبیل

صادقی ادامه داد: یکی از واحدهای موفق و توانمند در شهرستان اردبیل کارخانه تولید قطعات خودرو و موتورسیکلت است که با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده است.

وی ظرفیت اشغال در این واحد تولیدی را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در این مجموعه بیش از یک هزار قطعه خودرو و موتورسیکلت تولید می‌شود که علاوه بر تامین نیاز داخلی صادرات این محصولات را شاهد هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با تاکید استاندار اردبیل سرکشی به واحدهای تولیدی در طول هفته و در چند نوبت انجام می‌شود و امیدواریم شرایط مساعدی را در حمایت و پشتیبانی واحدهای تولیدی در سال جهش تولید شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار