مدیر کل راه وشهرسازی استان گفت: عملیات طرح ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در اردبیل شتاب گیرد.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 13 October 2020

محبوب حیدری بعدازظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی طرح ملی مسکن در اردبیل اظهار داشت: کیفیت ساخت طرح ملی مسکن استاندارد و مطابق با ضوابط  و مقررات ساخت مسکن بوده وزمین رایگان در  تمام شهرستان هابه این موضوع اختصاص یافته است.

وی خواستار تسهیل روند عملیات اجرایی طرح ملی مسکن توسط بنیاد مسکن شد و گفت: 13 هزار نفر در طرح ملی مسکن دراستان اردبیل ثبت نام کرده‌اند که ازاین تعداد 9هزار نفر واجد شرایط بوده و برنامه ما اختصاص مسکن در قالب این طرح به 11هزار نفر است.

فرماندار اردبیل  نیز در این بازدید افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی 540 واحد طرح ملی مسکن در شهرستان اردبیل آغاز شده  و با پیشرفت خوبی در حال  اجراست

مسعود امامی‌یگانه با اشاره به اینکه از ماه بعد نیز عملیات اجرایی 2هزار واحد طرح ملی مسکن در اردبیل آغاز می‌شود، گفت: مکان‌یابی و کیفیت اجرای ساخت  طرح ملی مسکن در اردبیل مطلوب بوده و اقدامات راه و شهرسازی در این زمینه قابل قدردانی است.

وی طرح ملی مسکن را طرح بسیار خوبی برای خانه‌دارشدن خانواده‌های واجد شرایط و نیازمند عنوان کرد و افزود: این طرح می‌تواند در راستای حل مشکل مسکن به ویژه برای جوانان موثر واقع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار