معاون گردشگری اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تورهای طبیعت‌گردی اردبیل بمنظور برگزاری هدفمند و مناسب ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 13 October 2020

صغری فرشی روز سه‌شنبه  با اشاره به ممنوعیت برگزاری تورهای طبیعت‌گردی افزود: با توجه به تعطیلی تورهای طبیعت‌گردی در اردبیل به دلیل شیوع ویروس کرونا در صورت مشاهده برگزاری تورهای غیرمجاز توسط دفاتر خدمات مسافرتی یا تورلیدرهای دارای کارت، پروانه این دفاتر و افراد لغو و برخوردهای قضایی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بیشتر آژانس‌ها و تورلیدرهای استان از زمان ممنوعیت تور هیچگونه توری برگزار نکرده‌اند ولی عده‌ قلیلی نیز احتمالا خطا کرده‌اند که با این افراد برخوردهای قانونی انجام و لغو مجوز می‌شوند.

فرشی عنوان کرد: از خانواده‌ها انتظار می‌رود برای حفظ سلامتی خود و فرزندان در این ایام از حضور در تورهای غیرمجاز خودداری کنند چرا که یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

او با قدردانی از همکاری و مشارکت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با تورهای غیرمجاز گفت: به زودی دستورالعمل‌های ویژه برای برگزاری تورهای طبیعت‌گردی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و شئونات اسلامی ابلاغ می‌شود که تدوین این دستورالعمل‌ها با رایزنی با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار