مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: یکی از خیران صنف دام و طیور در استان اردبیل در اقدامی خداپسندانه و با توجه به شیوع ویروس کرونا، یک تن مرغ منجمد را برای توزیع در بین خانوار تحت حمایت اهدا کرد.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 12 October 2020

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین دشتی با اشاره به اینکه در اقدامی خداپسندانه نیکوکار اردبیلی یک تن مرغ منجمد را برای توزیع در بین مددجویان تحت حمایت به کمیته امداد اهدا کرده است، گفت: این خیر از صنف دام و طیور در استان اردبیل است که همواره با کمک‌های خود بخش مهمی از مشکلات خانوار بی‌بضاعت را برطرف می‌کند.
وی با بیان اینکه مرغ‌های اهدایی این خیر بیش از ۲۰ میلیون تومان ارزیابی شده است، افزود: چنین اقدامات خداپسندانه‌ای می‌تواند مسیر یاری‌رسانی به محرومان را هموارتر کرده و به رفع مشکلات اساسی مددجویان کمک کند.
دشتی با اشاره به اینکه در قالب «رزمایش ایران همدل» همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای رسیدگی به نیازمندان استان اردبیل هستیم، اعلام کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد مرتفع ساختن مسائل افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا است که با همدلی هر چه بیشتر خواهیم توانست به این مهم دست یابیم.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از مشارکت خیران در یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر، گفت: تداوم این همکاری‌ها منجر به شادکامی و درخشش روزنه‌های امید در بین مستمندان و محرومان جامعه خواهد شد.
وی با اعلام اینکه خیران می‌توانند با استفاده از کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* در دستگیری از فقرا و نیازمندان مشارکت کنند، گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ از دیگرروش‌های الکترونیکی این نهاد برای دریافت کمک‌های مردمی است که خیران با ارسال پیامک به این سامانه، نحوه مشارکت خود را اعلام می‌کنند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار