کد خبر: ۹۰۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 11 October 2020

این مانور با عنوان گرامیداشت یاد سردار سلیمانی برگزار شد و هدف  اصلی آن افزایش میزان رضایت‌مندی مشترکین برق منطقه می‌باشد. 

حسین قدیمی اضافه کرد: بدنبال افت ولتاژ برق در شهر مرادلو و روستاهای واقع شده در مسیر مشگین‌شهر تا شهر مرادلو شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در قالب مانور جهادی اقدام به رفع این نقیصه کرد.

 وی گفت: در این مانور ۲۲۰ نفر از پرسنل فنی شرکت توزیع نیروی برق در قالب ۳۸ گروه مجزا اقدام به رفع نواقص  شبکه و خط انتقال کردند.

به گفته او ، با اتمام این مانور شاهد افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه ،کاهش خاموشی و افزایش تاب‌آوری شبکه توزیع در این منطقه خواهیم بود.

 قدیمی با بیان اینکه برای اجرای این مانور ۱۲ میلیارد ریال  هزینه شده است ، افزود: تعویض سطح مقطع ابتدای فیدر به طول ۳.۵ کیلومتر، تعویض مقره‌های معیوب بطول ۶۰ کیلومتر ، تعویض تیرهای فرسوده و اصلاح کجی تیرها ،شاخه‌زنی اشجار مزاحم و نصب یک دستگاه اتوبوستر از جمله اقدامات انجام شده فنی در این مسیر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل همچنین سنجش میزان آمادگی پرسنل فنی به منظور مقابله با حوادث و بحران‌ها را از دیگر مزایای برگزاری این مانور بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار