از نجابت کارگران سوء‌استفاده نکنید
بی‌نتیجه ماندن مطالبات این کارگران با وجود انعکاس پیاپی خواسته‌اشان در رسانه‌ها حکایت از این دارد که گویی مسئولان از نجابت کارگران سوء‌استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 09 September 2020

به گزارش تابناک اردبیل، مدتهاست که برخی رسانه‌ها از پرداخت نشدن حقوق چندین ماهه نزدیک به یکصد نفر از کارکنان اداره آب فاضلاب شهرستان مشکین شهر خبر می‌دهند اما نه تنها مسئولان استانی هیچ گونه پاسخی نمی دهند بلکه سعی می کنند آن را نادیده بگیرند.

در این باره بخوانید
یکپارچه‌سازی، ادغام یا حذف؛ تنش قدرت در آب و فاضلاب اردبیل
تظلم‌خواهی کارگران از استاندار اردبیل/9 ماه است حقوق نگرفته‌ایم!

بحران کارگری در آبفای مشکین شهر و سکوت استاندار!
آقای استاندار! سنگ بزرگ نشانه نزدن است
روحانی در راه اردبیل؛ کارگران 8 ماه است حقوق نگرفته‌اند!
پرداخت نشدن حقوق 2 سال کارکنان آبفا در استان اردبیل

مردادماه جاری بود که اعلام شد حدود 30 ماه است تعداد 75 نفر از آبداران این شهرستان ریالی حقوق دریافت نکرده‌اند و نزدیک به 6 ماه نیز 28 نفر از کارکنان ثابت این شرکت به پرداخت نشدن حقوق و بیمه خود معترض هستند.

یکی از کارگران که برای طرح مشکل خود با تابناک اردبیل سخن می‌گفت، اظهار داشت: به دلیل ترس از عواقب ناشی از تجمع اعتراض آمیز و از دست دادن شغل خود ترجیح می دهیم تا مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری کنیم.اگر رویه این گونه تداوم یابد مجبور خواهیم شد به روش‌های دیگر اعتراض خود را بیان کنیم.

به گزارش تابناک اردبیل، بی‌نتیجه ماندن مطالبات این کارگران با وجود انعکاس پیاپی خواسته اشان در رسانه‌ها حکایت از این دارد که گویی مسئولان از نجابت و متانت کارگران سوء‌استفاده می‌کنند.

اما امروز تعداد 50 نفر از کارگران آبفای آبادان در استان خوزستان که به پرداخت نشدن 3 ماه حقوق و بیمه خود معترض بودند در مقابل اداره آب فاضلاب این شهرستان تجمع کرده و خواهان احقاق حق خود شدند.

مسئولان آب فاضلاب آبادان نیز به جمع معترضین آمده و قول دادند در اسرع وقت نسبت به تسویه حساب حقوق کارگران اقدام کنند.

بی تردید مسئولان آبفای آبادان می دانند که اگر به وعده خود عمل نکنند، کارگران مجدد تجمع خود را از سر خواهند گرفت و ادامه این مسیر به نفع هیچ کس نخواهد بود.

به مسئولان استان، شرکت آبفای استان و فرماندار و رئیس اداره آب فاضلاب شهرستان مشکین‌شهر توصیه می کنیم در تکریم نجابت کارگران، صدای آنان را بشنوند و کاری نکنند تا کارگران مجبور باشند برای احقاق حق خود، تجمع و تحصن را برگزینند. 

تاکنون نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بالاخص نماینده مشکین شهر هیچ گونه واکنشی به تضییع حقوق کارگران آبفای مشکین شهر و بی اعتنایی شرکت آبفای استان به این مطالبات نشان نداده‌اند!

تجمع اعتراض آمیز کارگران آبفای آبادان

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1399/6/19/629292_455.jpg

انتهای پیام 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار