به اتهام ترک فعل و انجام وظیفه قانونی در صیانت از اراضی ملی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از تشکیل پرونده تصرف اراضی ملی برای مدیرکل منابع طبیعی استان و رئیس منابع طبیعی شهرستان اردبیل در دادسرای مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 31 August 2020

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: پس از وصول این گزارش دستورات لازم به دادسرای مرکز استان جهت بررسی موضوع صادر و صحت موضوع مشخص گردید این اراضی مرغوب در روستای شریف بیگلو نزدیک شهر رضی مورد تصرف وتعرض قرار گرفته و متاسفانه مسولین متولی امر اقدامی در جهت صیانت و حفاظت از این اراضی معمول نکرده اند.

وی از تشکیل پرونده برای رئیس منابع طبیعی شهرستان اردبیل و مدیرکل مربوطه در دادسرای مرکز استان در این خصوص خبر داد.

لازم به ذکر است سامانه گزارشگران فساد که از سوی سازمان بازرسی کل کشور طراحی شده است تا کسانی که به نحوی از انحاء از سوءجریان اداری یا مفسده‌ای در دستگاه‌های اجرایی مطلع می‌شوند، موضوع را از طریق سامانه مذکور به اطلاع سازمان بازرسی برسانند.

این سامانه به آدرس https://gozaresh.bazresi.ir در دسترس است و گزارشگران و افشاکنندگان فساد می‌توانند گزارشات خود را به شکل شناس یا ناشناس در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش تابناک اردبیل، روستای "شریف بیگلو" در دهستان ارشق شرقی شهرستان مشکین شهر قرار دارد و یکی از روستاهای هدف گردشگری است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار