یادداشت
تردیدی نیست که در تصمیمات این‌چنینی که با سرنوشت یک منطقه ارتباط دارد، در سطح استان بایستی اقناع عمومی صورت پذیرد تا مردم بدانند یک شخص با تجریه پیاپی 3 دوره فرمانداری قبلی...
کد خبر: ۸۸۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 13 August 2020

به گزارش تابناک اردبیل،‌ مدیرمسئول هفته‌نامه چشم‌انداز اردبیل* در یادداشتی نوشت:

می‌گویند مطابق بر قاعده مرسوم،‌ هر کس توانست در چرخه ساختار سیاسی و مدیریت این کشور جای بگیرد، اگر چه ممکن است جابجا شود اما هیچ وقت حذف نخواهد شد.

ابراهیم امامی فرماندار کنونی پارس‌آباد مغان که اخیراً و برای چهارمین بار پیاپی در 8 سال به این منصب تکیه زد، مصداق بارز قاعده پیش گفته است؛ او پیش از این فرماندار مشکین‌شهر، گرمی مغان و شهرستان نیر بوده است.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل اگر چه مطابق با ساختار اداری و در راستای اعمال قدرت در عزل و نصب مدیران خود اختیار تام دارد اما از طرفی مجاز نیست بی‌هیچ توضیحی به افکار عمومی، قباله فرمانداری‌ها را یکی پس از دیگری و منحصراً به نام شخص خاص صادر کند.

تردیدی نیست که در تصمیمات این‌چنینی که با سرنوشت یک منطقه ارتباط دارد، در سطح استان بایستی اقناع عمومی صورت پذیرد تا مردم بدانند یک شخص با تجریه پیاپی 3 دوره فرمانداری قبلی در شهرستانهای دیگر منشاء چه تحولات و ابتکاراتی بوده که استاندار بار دیگر او را در همان پست مشابه می‌گمارد.

مردم این رفتار را نه تنها پسندیده نمی‌دانند بلکه نوعی توهین به خود تلقی می‌کنند؛‌ پرسش افکار عمومی از استاندار اردبیل این است که اگر شایستگی منحصر بفردی در آقای ابراهیم امامی سراغ دارد چرا اجازه نمی‌دهد او بعد از 8 سال مناصب سیاسی و مدیریتی بالاتر را نیز تجربه کند!؟

افکار عمومی و بالاخص مردم مغان انتظار دارند تا استاندار اردبیل وجوه بارز و مجموعه خلاقیت‌ها، ابتکارات و مدیریت تحول‌آفرین فرماندار تازه منصوب پارس‌آباد را در مناصب پیشین تشریح کند.

*علی‌اکبر روح‌نواز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار