اظهارات غیرمسئولانه مدیرعامل کشت و صنعت مغان
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: افرادی که منافع شخصی و حزبی آن‌ها به خطر افتاده علیه این شرکت جوسازی می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 30 July 2020

به گزارش تابناک اردبیل، ‌خبرگزاری بازار وابسته به یکی از نهادهای مهم کشور، همزمان با جدی شدن ابطال پرونده واگذاری کشت و صنعت مغان، اخیراً سراغ جلال گلچین مدیرعامل این شرکت رفته و با او گفتگویی مفصل انچام داده است.

گلچین با تکرار ادعاهای پیشین و آمارهایی درباره سرمایه‌گذاری‌های به گفته او کلان از زمان واگذاری این شرکت به بخش خصوصی، گفته که کشت و صنعت مغان در این مدت دچار تحول شگرفی شده است!

در این باره بخوانید
پیام مالک کشت و صنعت مغان به منتقدان/پرونده مختومه شد؟!
ادعای وزیر جهاد؛ پرونده کشت و صنعت مغان مختومه شد!؟
سفر رئیس قوه‌قضائیه به استان اردبیل/ پرونده مغان در صدر مطالبات

پرونده واگذاری کشت و صنعت مغان ابهام دارد
واگذاری کشت و صنعت مغان ابطال شد/دولت وتو کرد
افشای دیدار خصوصی استاندار اردبیل درباره کشت‌وصنعت‌مغان

آمارسازی در کشت و صنعت مغان

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دام‌پروری مغان در گفتگو با این خبرگزاری و آن چه که آن را حاشیه‌های رسانه‌ها علیه کشت و صنعت مغان و سرمایه‌گذار توصیف کرد، گفت: برخی افراد که منافع شخصی و حزبی آن‌ها در کشت و صنعت به خطر افتاده اقدام به تحریک رسانه‌ها و فضای مجازی در تخریب موفقیت‌های کشت و صنعت مغان در یک و نیم سال اخیر می‌کنند اما همه تلاش آن‌ها ناموفق است.

گلچین افزود: این بنگاه اقتصادی در این شرایط سخت کشور به مجموعه‌ای موفق در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری و افزایش توان صادراتی تبدیل‌شده و ضرورت دارد همه به این مجموعه کمک کنند تا در منطقه مرزی دامنه فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال آن گسترده شود.

وی بیان کرد: با فعالیت‌های متنوعی که در کشت و صنعت در حال انجام است این مجموعه را باید به پیشانی موفق نظام اسلامی در منطقه شمال غرب تبدیل کرده و زمینه برای توسعه و توانمندی آن همچنان فراهم است.

اظهارات مدیرعامل این شرکت و ادعای تحول در کشت و صنعت مغان در شرایطی مطرح می شود که خردادماه جاری رسوایی بی‌سابقه‌ای در این شرکت و در دوره مدیریت بخش خصوصی در این مجموعه رخ داد به طوری که تعداد بیش از یکصد راس گاو مولد با ارزش تقریبی دو میلیارد تومان به دلیل مسمومیت غذایی و در سکوت رسانه‌ها تلف شدند. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
یونس و افرادش در بدنه دولت دارند از این وضعیت اقتصادی نابسامان نهایت سواستفاده را میکنن تا به تاراج خودشون در ک ض مغان ادامه بدهند. نظام هم میترسه مثل هفت تپه کارگرها شورشبکنن لذا سعی میکنه با یونس بیک مدارا بکنه. با این شرایط اقتصادی میترسم ک ص دیگه احیا نشه. خدایا این تاراج را خودت بهم بزن.آمین یا رب العالمین
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
وضع مملکت انقدر خرابه که دولت میخاد همه جا را بفروشه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
آقای مدیرعامل!
بحث سر این نیست که در زمان دولتی بودن مدیریت اش چگونه بود و حالا چگونه است که دم از تحولات انجام شده در این شرکت و صادرات محصولاتش به کشورهای دیگر می‌زنید.
بر فرض که حرف شما صحیح باشد!!! اما حرف منتقدان این است که این شرکت به یک سوم قیمت ارزش‌گذاری شده است.
اولاً چکار به نیت منتقدان دارید که منافع شخصی و حزبی آن‌ها در کشت و صنعت به خطر افتاده باشد یا نباشد شما پاسختان را درست بدهید.
ثانیاً جواب‌هایتان بایددر پاسخ به انتقاد از ارزشگذاری کشت و صنعت مغان باشد نه تعریف و تمجید از عملکرد فعلیتان!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
البته من به روند واگذاری کاری ندارم ولی آقای مدیرعامل طوری از مدیریت موفق و فعالیت های متنوع صحبت می نمایند که انگار نحوه مدیریت و عملکرد ایشان در شرکت ملی پارس بسیار موفق بوده وقتی ایشان عملکرد موفق در حوزه مدیریتی در شرکت ملی پارس با آن وظایف رویتن نداشته چطور ایشان در شرکت بزرگی چون مغان توانسته مدیریت موفق داشته باشدایشان یکی از مدیران درجه چندم سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجانشرقی بوده که به واسطه نداشتن نظام کنترل مدیریتی توانسته بدون داشتن شایستگی مراتب مدیریتی را طی در حالیکه ایشان اگر در سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل انجام وظیفه می کردقطعا تا سطح رئیس اداره هم نمی توانست ارتقا یابد هما نطوریکه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجانشرقی نیز پست مدیریتی درسطح مدیریت زیر نظر یکی از معاونت های سازمان بودولی با این حال دراستان ما به چنین مدیرانی که از استان دیگر هستند بسیار بها داده می شودکه یکی از ضعف های سیستم مدیریتی استان اردبیل می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار