مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حوزه قضایی شهرستان نیر با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ، فرماندار شهرستان نیر و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 23 July 2020

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان در این مراسم ضمن تشریح سیاست های تحولی، برنامه‌های ابلاغی مختص شهرستان نیر در سال ۹۹ گفت: بلحاظ ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه گردشگری، صنعتی به ویژه  آب  برنامه‌های مهمی در دستور کار قرار دارد.

 لزوم ارتقای ارایه خدمات غیر حضوری و الکترونیک بر بستر سامانه ثنا و سامانه مدیریت پرونده (سمپ "cms")، حرکت بر مبنای برنامه محور، حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی به منظور رونق تولید و اشتغال، حذف عوامل اطاله تحقیقات و تسریع توأم با دقت در رسیدگی ها، لزوم انسجام و هماهنگی بیشتر بین مجموعه های اجرایی با دستگاه قضایی استان به منظور ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم از مهمترین  اولویت های مورد تاکید رییس کل دادگستری استان بود.

در این مراسم با قدردانی از خدمات ارزشمند عباس عبادی رئیس سابق حوزه قضایی شهرستان نیر ، محمد حسین رسول زاده به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی نیر معرفی شد.

قاضی عباس عبادی هم بعنوان مستشار دادگاه های تجدید نظر استان منصوب گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار