نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل:
شهادت درجه داران مسلمان و هم تباران ما در ارتش آذربایجان به دست ارمنی‌های غاصب برای ما سنگین و غصه‌ناک است این شرارت از طرف ارمنی‌های اشغال‌گر...
کد خبر: ۸۷۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ 16 July 2020

به گزارش تابناک اردبیل،‌حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با انتشار پیامی شهادت جمعی از نظامیان ارتش جمهوری آذربایجان را به مردم این کشور تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف و تاثر از شهادت جمعی از جوانان و درجه داران ارتش آذربایجان در مرز رسمی بین آذربایجان و ارمنستان در منطقه «تووز» اطلاع یافتیم.

در این خصوص شرارت دولت ارمنستان را که با نقض موازین بین المللی شروع کننده حمله بوده محکوم می کنیم و به روح بلند شهداء بزرگ این هجمه شوم درود می فرستیم و با ملت بزرگ و داغدار آذربایجان و خانواده های داغ دیدگان اعلان غمگساری می نماییم و از خداوند منان برای شهداء علو درجات و برای عائله و بازماندگان آن ها آرامش و صبر مسألت داریم.

شهادت درجه داران مسلمان و هم تباران ما در ارتش آذربایجان به دست ارمنی های غاصب برای ما سنگین و غصه ناک است این شرارت از طرف ارمنی های اشغال گر شرارت اخیر است اما شرارت آخر نیست و برای جلوگیری از این گونه جنایات و حفظ خون ابریاء و احیاء عزت و غرور مقدس اهالی آذربایجان و آذری های جهان انتظار تدبیر عاجل از دولت محترم آذربایجان داریم.

سید حسن عاملی

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
احسنت به استاد فرزانه که همتایشان کم هست
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
استاد فرزانه اگر به ارامنه سلاح ندن قره باغ مال اسلام میشه
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
اگر کمک به اشغالگران ارمنستان قطع شودد مسأله قره باغ درکوتاهترین زمان حل می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار