کد خبر: ۸۵۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 14 May 2020
بازگشایی مدارس استان اردبیل از روز شنبه / حضور دانش‌آموزان اختیاری است+فیلم

احمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: مدارس استان اردبیل از روز شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود و حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است.

وی افزود: مدیران ومعلمان باید درمدارس حضور داشته باشند و معلمان ومدیران ودانش آموزان ملزم به پوشیدن ماسک ودستکش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل بیان کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کنترل و مدیریت بیماری کرونا از روز شنبه 27 اردیبهشت ماه تمامی مدارس در سراسر استان اردبیل بازگشایی خواهد شد و کلیه پروتکل‌های بهداشتی مدارس به مدیران مدارس در استان ابلاغ شده است.

ناصری افزود: معلمان و کادر مدارس در ساعات مورد نیاز در مدرسه حضور دارند و دانش‌آموزان در دروسی که مشکل داشته  برای رفع اشکال مراجعه می‌کنند تا قبل از امتحانات اشکالات برطرف شود.

وی از اولیا هم خواست که در صورتی که دانش آموزانشان دارای بیماری‌های زمینه ای و علایم داشته باشند از ورود به مدرسه جلوگیری کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل ازگندزدایی وضدعفونی مدارس و کلاس‌های درس قبل از بازگشایی خبرداد و افزود: این امر هرروز بعدی ازتعطیلی مدرسه انجام می شود تابرای روز بعد آماده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار