کد خبر: ۸۴۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 11 May 2020

به دنبال انتشار کلیپی از یک فرد قانون شکن که موجب ناراحتی و تألم خاطر شهروندان شده بود، همچنین وصول گزارش‌هایی از حرکات غیر متعارف یک سری افراد هنجارشکن با وسایل نقلیه در خیابان جدید الاحداث پیرامون شورابیل مبنی بر ایجاد مزاحمت و حرکات غیر متعارف، رئیس کل دادگستری استان طی دستوری به دادستان مرکز استان و نیروی انتظامی اعلام کرد در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی فرد متخلف اقدام و با پیش‌بینی های لازم از تکرار چنین حوادثی پیشگیری کنند.

راننده هنجار‌شکن در اردبیل دستگیر شد

در این رابطه سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دنبال پخش و انتشار کلیپی از اقدام هنجارشکنانه راننده‌ای در اردبیل، با تلاش نیروی انتظامی این راننده هنجار شکن در اردبیل دستگیر شد.

وی افزود: اقدام قانون شکنانه و به دنبال آن انتشار کلیپی از این فرد قانون شکن موجب ناراحتی و تألم خاطر شهروندان شده بود.

وی ضمن تشکر از شهروندان که موضوع را با حساسیت دنبال می‌کنند اظهار کرد: به افراد متخلف و قانون شکن تذکر جدی داده می‌شود که دستگاه قضایی با آن‌ها هیچ‌گونه مماشات نکرده و به شدت برخورد می‌کند.

طباطبایی گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه اخلال در نظم، آرامش و آسایش که موجب قانون شکنی در جامعه شده و نام و اعتبار اردبیل را خدشه‌دار می‌کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی گزارش کنند.

دادستان مرکز استان اردبیل در ادامه افزود: ۱۶ دستگاه خودرو هنجارشکن و قانون‌شکنی که با دور دور زدن به جان، مال و ناموس مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند در اردبیل توقیف شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار