در حق مردم استان جفا نکنید
منتخب مردم اردبیل گفت: به کارگیری مدیران غیربومی در دستگاه‌های اجرایی جفا در حق مردم استان اردبیل است.
کد خبر: ۸۴۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 10 May 2020

به گزارش تابناک اردبیل، علی نیکزاد منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتصاب مدیران غیربومی جهت طی دوره‌های کارآموزی مدیریت در دستگاه‌های اجرایی استان جفا در حق مردم اردبیل است.

وی افزود: اردبیل محلی برای گذراندن دوره کارآموزی مدیریت برای افراد بدون سابقه و پیشینه نیست و نخواهد بود و در صورتی که دست‌اندرکاران به تحقق چنین اقداماتی روی خوش نشان دهند، در حق مردم قهرمان و همیشه در صحنه استان جفا روا می‌دارند.

به گزارش فارس،‌علی نیکزاد در ادامه بیان داشت: امروز دیگر امور دستگاه‌های اجرایی استان باید به جوانان لایق و مدیران بومی سپرده شود و یقینا این مسئله به جد باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد تا در کنار استفاده از پتانسیل بسیار بالای جوانان و مدیران اردبیلی، خواسته‌ی مردم استان نیز برآورده شود.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین تصریح کرد: ما مخالف حضور مدیران غیربومی نیستیم و در صورتی که به‌کارگیری مدیر غیربومی در جایی به مرحله اجبار برسد، باید مدیران توانمند روی کار آورده شوند؛ در اینصورت نه ‌تنها هیچ‌کس مخالفتی نخواهد داشت و سپاسگزار نیز خواهد بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ساجد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
و یکی از این غیربومی ها سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل می باشد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
منظورتون شهرامه یا بهرام؟
ساجد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
شهرام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار