حسین افشاری با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت چهار اتحادیه و اعضای آن تأیید شده است، اظهار کرد: در حال حاضر اعضای اتحادیه‌های نانوایان، خواروبارفروشان، قصابان (گوشت و مرغ) و میوه و تره بار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده ارائه خدمات هستند.
کد خبر: ۸۳۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 31 March 2020
فرماندار همدان با اشاره به دستور تعطیلی اصناف غیرضروری و عدم رعایت واحد‌های متخلف در همدان گفت: تاکنون ۶۳ واحد متخلف و عدم توجه به تعطیلی تا پایان موعود مقرر پلمب شده است.

به گزارش ایسنا، افشاری خاطرنشان کرد: براساس مصوبات شورای برنامه ریزی کرونا در همدان، واحد‌های صنفی غیرضروری موظف هستند تا پایان روز ۲۰ فروردین تعطیل بوده و از ارائه خدمات صرف نظر کنند.

وی تصریح کرد: طی بررسی‌های انجام شده توسط اکیپ‌های نظارتی در شهر همدان تعداد زیادی از صنوف به علت عدم توجه به موضوع تعطیلی اخطار دریافت کرده اند.

فرماندار همدان پلمب ۶۳ واحد متخلف در این زمینه را از جمله اقدامات انجام شده در راستای تحقق و فراگیری طرح "فاصله گذاری اجتماعی" دانست و گفت: واحد‌های متخلف تا پایان اجرای طرح فک پلمب نشده و در صورت مشاهده قانون شکنی سایر صنوف تشدید مجازات قانونی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت چهار اتحادیه و اعضای آن تأیید شده است، اظهار کرد: در حال حاضر اعضای اتحادیه‌های نانوایان، خواروبارفروشان، قصابان (گوشت و مرغ) و میوه و تره بار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده ارائه خدمات هستند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت نهاوند نیز به خبرنگار ایسنا اعلام کرد:۱۰ واحد صنفی متخلف دیگر در نهاوند پلمب شدند.

بیژن ترابیان گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و برخورد با مغازه‌های متخلف روز دوشنبه ۱۱ فروردین با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، تعزیرات، مرکز بهداشت و اصناف ۱۰ واحد صنفی متخلف دیگر پلمب شدند.

وی افزود: این واحد‌های صنفی شامل ابزار ساختمانی، کفش فروشی، املاک، لوازم یدکی، کارواش، املاک، موبایل فروشی، تعمیراتی موبایل و آرایشگاه بودند.

ترابیان بیان کرد: حفظ جان و سلامتی مردم خط قرمز است و با هر واحد، صنفی که این مهم را تهدید کند برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار