رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با تلاش‌های شبانه روزی شرکت‌های دانش بنیان دو خط تولید ماسک n۹۵ در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۳۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 29 March 2020
2 خط تولید ماسک n95 در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید

به گزارش تابناک اردبیل، رامین صادقی در بازدید از واحد تولیدی اقلام بهداشتی در اردبیل اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه روزی شرکت‌های دانش بنیان دو خط تولید ماسک n95 در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اقدامات نخبگان اردبیل برای مقابله با کرونا افزود: شرکت‌های دانش بنیان استان اردبیل از همان ابندای ورود ویروس کرونا به استان اردبیل با مشاهده کمبودهای به وجود آمده در جامعه نسبت به تولید اقلام بهداشتی اقدام کردند.

صادقی تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان الکترونیک پردازش سبلان و رادیس صنعت با استفاده از توانمندی‌های دانشی، علمی و همچنین امکانات خود توانستند تنها در 15 روز نسبت به احداث خط تولید ماسک استاندارد اقدام نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: ماسک n95 یکی از ماسک‌های استاندارد جهان است که در مواقع بحرانی استفاده می‌شود و هم‌اکنون روزانه 10 هزار عدد از این نوع ماسک در اردبیل به تولید می‌رسد.

وی با تاکید بر رعایت هشدارهای بهداشتی اظهار کرد: شکست کرونا همت و مشارکتی همگانی می‌طلبد که بنابراین باید تمامی اقشار مختلف مردم دست به دست هم دهند تا هرچه زودتر شاهد غلبه بر این بحران باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار