کد خبر: ۸۳۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 20 March 2020
بیمارستان صحرایی 100 تخت‌خوابی در اردبیل راه‌اندازی شد

افشین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به همت مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل بیمارستان صحرایی 100 تخت‌خوابی در اردبیل راه‌اندازی شد.

وی هدف از راه‌اندازی این بیمارستان را آمادگی در برابر شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه شاهد روند افزایشی و صعودی مراجعان و بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی سطح استان اردبیل هستیم این بیمارستان با هدف آمادگی هرچه بیشتر راه‌اندازی می‌شود.

فتحی با بیان اینکه در صورت نیاز به تجهیزات این بیمارستان افزوده می‌شود تصریح کرد: همچنین طبق هماهنگی‌های انجام شده اگر روند صعودی بیماران کرونایی در سطح استان اردبیل تداوم یافت 70 تخت نیز به این بیمارستان صحرایی اضافه خواهد شد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در سطح استان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اقدامات پیشگیرانه خود را در مناطق مختلف استان تا پایان شکست ویروس کرونا انجام خواهد داد.

وی با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی اظهار کرد: ما در صورتی می‌توانیم شاهد شکست ویروس کرونا باشیم که رعایت موارد و هشدارهای بهداشتی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی در اولویت مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار