کد خبر: ۸۳۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 16 March 2020

مجید محمدغریبانی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: این سه نوجوان از محلات سیزده‌گانه اردبیل هستند که به دلیل انفجار ترقه دست‌ساز مجروح و راهی بیمارستان شدند.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه فوتی نداشتیم، خاطرنشان کرد: سه نوجوان حادثه دیده از ناحیه دست و صورت و پا مصدومیت جدی دیده و با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه در وضعیت موجود بیمارستان‌های استان به دلیل ابتلای بالای مردم به کروناویروس کادر درمانی در شرایط حساسی به سر می‌برند، تصریح کرد: از مردم انتظار داریم در این روزهای پرمشغله بیمارستان‌ها جانب احتیاط را داشته و بار اضافی درمان را به کادر بیمارستان‌ها تحمیل نکنند.
محمدغریبانی به وضعیت ابتلای همشهریان به کروناویروس در روز جاری اشاره کرد و گفت: امروز در شرایطی ابتلای جدید در اردبیل ثبت نشده بود که تا زمان اعلام خبر نتیجه آزمایشات معلوم نبود.
وی با اظهار تاسف از آمار بالای فوتی‌ها براثر سوءمصرف الکل در روزهای اخیر و به دلیل برخی رفتارهای ناشیانه مردم افزود: فوتی‌های ناشی از سوءمصرف الکل از کرونا در اردبیل پیشی گرفته است.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر 292 نفر بیمار کرونایی در بیمارستا‌ن‌های اردبیل بستری هستند و کادر درمانی با بالاترین ظرفیت در راستای خدمات‌رسانی و درمان این بیماران در تلاش هستند.
محمدغریبانی از مثبت بودن تست کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز خبر داد و اظهار کرد: دکتر اخوان اکبری در منزل و در قرنطینه به سر می‌برند و از منزل پیگیر مسایل مربوط به ستاد پیشگیری از کروناویروس در استان هستند.
وی خاطرنشان کرد: به رغم مثبت بودن تست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هیچ توقفی در پیگیری‌ها صورت نگرفته و بدون هیچگونه خللی روند مدیریت درمان و پیشگیری از طریق دکتر اخوان اکبری در حال انجام است.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار