کد خبر: ۸۳۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 14 March 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا پاکدل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون یک مورد مبتلا به کروناویروس که ساکن یکی از روستاهای تابعه بیله سوار بوده و سابقه مسافرت به یکی شهرهای آلوده کشور را داشت، هفته پیش با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان شهداء پارس آباد اعزام شد و پس از بستری و دریافت خدمات درمانی وضعیت بیمار رو بهبود بوده و از بیمارستان ترخیص شد.

وی بیان کرد: این بیمار هم اکنون در منزل خود تحت قرنطینه خانگی بوده و دوران نقاهت خود را طی می‌کند و خانواده و اطرافیان وی نیز از نظر بیماری بررسی و مشکل خاصی ندارند که تا دو هفته  آینده تحت قرنطینه خواهند بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیله سوار با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی، افزود: مردم در خانه‌ها بمانند و از تردد و حضور غیرضرور در اماکن و محافل عمومی پرهیز کنند و حتی‌الامکان از مراجعات بی‌دلیل به مراکز درمانی اجتناب کنند.

پاکدل گفت: از هموطنان تقاضا می‌شود در شرایط فعلی از سفرهای غیرضرور به شهرستان بیله سوار جدا پرهیز کنند و مردم شهرستان بعد از بهبود شرایط فعلی میزبان مسافران و میهمانان خواهند بود.

وی با بیان اینکه مردم باید امسال دید و بازدیدهای نوروزی خود را تعطیل کنند، تصریح کرد: اگر علاقمند به سلامتی خود، خانواده و جامعه هستید حتما در خانه بمانید و امسال به دید و بازدید نروید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیله سوار با تاکید بر لزوم ایجاد محدودیت در محورهای مواصلاتی شهرستان و استان، تشریح کرد: در شرایط فعلی سفر از عوامل اصلی ایجاد شرایط بحرانی است و باید مانع ورود مسافر و گردشگر به شهرها شد.

پاکدل با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان بیله سوار پیشتاز در راه اندازی کمپین‌های مختلف برای پیشگیری است، گفت: تاکنون کمپین‌های مختلفی از جمله در خانه بمانیم و به شهر ما نیا در شهرستان بیله سوار راه اندازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار