بنویسید «تعطیل» بخوانید «باز» است
صنوف زیادی در اردبیل با وجود تهدید جدی ویروس کرونا و تصمیمات متخذه برای تعطیلی بازار، مشتریان خود را برای مراجعه حضوری ترغیب و تشویق می کنند.
کد خبر: ۸۳۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 11 March 2020

تابناک اردبیل- هفدهم اسفندماه جاری بود که رئیس سازمان صمت استان اردبیل با اشاره به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن گفت: برابر تصمیم اتخاذ شده، فعالیت واحدهای صنفی در اردبیل به صورت موقت تعطیل است و فقط صنوف نانوایی، موادغذایی، خواربار، لبنیاتی و قصابان مجاز به فعالیت هستند.

این در حالی است که بسیاری از صنوف نه تنها توجهی به این تصمیم ندارند بلکه بیش از پیش مشتریان خود را با شیوه های گوناگون تبلیغی و اطلاع رسانی برای مراجعه حضوری به بازار ترغیب و تشویق می کنند.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/12/21/577042_684.png

در این رابطه کانال تلگرامی یک سیسمونی فروشی در شهر اردبیل علاوه بر انتشار اخباری در صفحه خود، پیام هایی را برای جلب نظر به مشترکان خود ارسال می کند.

در اولین پیام منتشره این فروشگاه بزرگ با دو شعبه با وجود این که ابلاغیه سازمان صمت برای ممنوعیت فعالیت مورد تاکید قرار گرفته اما به ترتیب در روزهای بعد ناگهان اعلام کرده که فروشگاه شلوغ است و مشتریان بایستی در ساعت های اعلام شده مراجعه کنند!؟

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/12/21/577043_574.jpg

آخرین پیام این فروشگاه هم جالب توجه است این که همه دستگیره ها ضدعفونی شده و هیچ نگرانی از بابت ویروس کرونا نیست!

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/12/21/577048_300.png

انتهای پیام  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار