کد خبر: ۸۲۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 09 March 2020

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تاثیر کاهش قیمت نفت بر قیمت اونس طلا و اثرگذاری آن در بازار طلای ایران گفت: قیمت اونس جهانی تغییرات قابل توجهی در دو روز گذشته نداشته و امروز نسبت به روز شنبه و یکشنبه روند کاهشی داشته و قیمت انس جهانی 5 دلار افت پیدا کرده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه در ایران قیمت ارز بیشترین تاثیر را در تعیین نرخ طلا و سکه دارد،‌ افزود: از انجایی که قیمت اونس جهانی کاهش پیدا کرده و نرخ ارز هم تغییری نداشته امروز شروع کاری بازار کشور با ثبات قیمت همراه بوده است و به نظر نمی رسد که تغییرات عمده‌ای را پیش رو داشته باشیم.

کشتی آرای ادامه داد: کاهش قیمت نفت هفته گذشته تاثیر خود را بر روی قیمت انس گذاشت و باعث شد که انس طلا 80 دلار افزایش قیمت داشته باشد بنابراین کاهش دوباره نرخ نفت فعلا تاثیر دوباره‌ای بر روی قیمت انس نگذاشته است.

وی با اشاره به قمیت امروز طلا و سکه در بازار اظهار داشت: با توجه به کاهش 5 دلاری اونس طلا و دلار 15 هزار و 400 تومانی،‌ قیمت سکه طرح قدیم 5 میلیون و 950 هزار تومان،‌ طرح جدید 6 میلیون و 20 هزار تومان،‌ نیم سکه سه میلیون و 10 هزار تومان،‌ ربع سکه یک میلیون و 780 هزار تومان است.

کشتی آرای افزود: همچنین امروز سکه یک گرمی به قیمت 790 هزار تومان، هر مثقال طلا 2 میلیون و 630 هزار تومان و طلای 18 عیار هم 607 هزار و 100 تومان به فروش می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار