کد خبر: ۸۲۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 29 February 2020

فریبا گودرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود اما از بعدازظهر با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور بارش باران و برف و وزش باد در این مناطق آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: یکشنبه در مناطق شمال غرب و غرب استان‌های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش برف و باران و وزش باد، در استان‌های ساحلی خزر بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی ادامه داد: دوشنبه بارش در شمال غرب کشور تضعیف خواهد شد و در بخش هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و همچنین شمال شرق فعال می‌شود. دوشنبه کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود، سه شنبه این سامانه در شمال شرق سبب ریزش برف و باران و در سواحل شرقی دریای خزر بارش باران می شود و اواخر روز چهارشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

وی گفت: از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج است، روزهای دوشنبه غرب خلیج فارس و روزهای سه شنبه و چهارشنبه مرکز و شرق خلیج فارس مواج است.

تهران صاف کمی ابری

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی است و در شب صاف و کمی ابری گاهی با وزش باد همراه است. کمینه دمای امروز صبح تهران ۵ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۱۵ درجه بالای صفر می رسد.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۷ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۷ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار