اداره کار وعده داد
رییس اداره کار شهرستان خلخال وعده داد حقوق معوقه و پاداش عیدی کارگران کارخانه نئوپان بزودی مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 26 February 2020

به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا خلیلی در جلسه کمیسیون کارگری خلخالاعلام کرد:با هدف بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری خلخال جلسات کمیسیون کارگری این شهرستان سه بار و با دعوت از صاحبان سرمایه و کارفرمایان واحدهای بزرگ کارگری منطقه تشکیل شد که نتیجه آنها ۱۸ مصوبه در طول سال جاری بوده که ۹۰ درصد مصوبات اجرایی شده و تحقق یافته است.

به گفته وی ، با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر شهرداری‌های این شهرستان هیچ‌گونه معوقه حقوق ،سنوات خدمت، پاداش عیدی و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی کارگری نداشته و حقوق و مزایای کارگران تحت پوشش خود را به موقع پرداخت کرده‌اند.

به نوشته ایرنا، رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خلخال گفت: با اقدامات صورت گرفته مشکل ۲ ماه حقوق معوقه و پاداش عیدی کارگران کارخانه نئوپان این شهرستان نیز با توجه به قول مسوولان این واحد صنعتی در جلسه امروز کمیسیون کارگری خلخال با تزریق سرمایه در گردش بزودی مرتفع خواهد شد.

در این باره بخوانید
تظلم‌خواهی کارگران از استاندار اردبیل/9 ماه است حقوق نگرفته‌ایم!

فریدون بابایی ،فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: مدیریت کارآمد، توانمند همواره با وجود مشکلات مالی موفق به برطرف کردن بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی این منطقه شده و در حال حاضر بسیاری از مشکلات بوجود آمده در واحدهای صنعتی شهرستان ناشی از سوء مدیریت کارآمد در این واحدها است.

وی هدف از تشکیل جلسات کمیسیون کارگری را حل مشکل پرداخت حقوق معوقه کارگران مشغول در واحدهای تولیدی ،صنعتی و پروژه‌های عمرانی این شهرستان ذکر کرد و افزود: دولت نیازی به ارائه آمار کارگران مشغول در واحدهای تولیدی منطقه ندارد و صاحبان این واحدها در انتخاب کارگران و افراد شاغل در واحدهای خود مختار هستند.

به گزارش تابناک اردبیل، در حالی که رئیس اداره کار خلخال مدعی تعویق 2 ماه حقوق و پاداش پایان سال کارگران کارخانه نئوپان است که خبر می رسد کارگران این کارخانه 3 ماه است حقوقی دریافت نکرده اند!

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
ماپنج ماه حقوق عقب افتاده داریم. پرسنل شرکتهای خصوصی چه کا رکنند. شکایت کنند بیکار میشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
در اکثر شرکتهای خصوصی چنین معضلی است .کسی هم نیست رسیدگی کند .یقه کارفرما را بگیرد بگوید داری ازجوانان تحصیل کرده بیگاری میکشی ... حداقل حقوق هر ماه را بده قانون مجریان قانون همه طرفدار کارفرما هستند زیرا کارفرما یان امروز جوانان را سرگرم کردند ...نه ......نه امید وار به زندگی کردن .....در عوض کارمندان تهرانی نه تنها حقوق ..پاداش ...عیدی . رفاهیات .پاداش اخر سال گرفتند .... همه بسته های پکج های بهداشتی دریافت کردند ..............باج را فقط باید به قشر مرفع جامعه داد نه به شما !!!!! که حتی حقوق هم نگرفته اید ...تف به شرفتان که این قدر بی توجه به این قشر هستید .خدا ازتان نگذرد ..انشالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار