ارمغان سفر از قم به مشکین شهر
فرماندار مشگین‌شهر گفت: تا کنون سه مورد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی شده‌ و هم‌اکنون بستری شدند
کد خبر: ۸۲۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 26 February 2020

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر صمدی با بیان اینکه نتیجه آزمایش قطعی افراد مشکوک هنوز اعلام نشده،اظهارداشت: یک نفر از این افراد اخیرا از شهرستان قم به مشگین‌شهر مراجعت کرده است.

وی از بسیج تمامی امکانات شهرستان برای مقابله و پیشگیری از این بیماری خبر داد.

تعطیلی آبگرم های مشکین شهر

وی همچنین گفت: بمنظو رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تمامی مجتمع‌های آبدرمانی و استخرهای آبگرم مدرن و سنتی و قلیان‌سراهای این شهرستان از امروز تا عید نوروز تعطیل شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیم جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان ،اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری ، امور آب شهرستان و اداره نظارت بر اماکن عمومی موظف به اجرای این دستور می‌باشند.

اکبر صمدی شامگاه امروز در آیین افتتاح بخش ویژه کرونا شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌های ناشی از ویروس کرونا بخش کرونا در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان مشگین‌شهر ایجاد شد.

بخش کرونا در شهرستان مشگین‌شهر ایجاد شد

فرماندار مشکین شهر همچنین در افتتاح بخش کرونا در بیمارستان ولیعصر گفت: بخش ویژه کرونا بیمارشتان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان مشگین شهر دارای 30 تخت بوده و برای ایجاد این بخش درمانی و مراقبتی بیش از 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

صمدی تصریح کرد: بخش ویژه کرونا در شهرستان مشگین شهر به طور کامل تجهیز شده است و با راه‌اندازی این بخش احتمال سرایت بیماری به سایر بیماران و مردم به کمترین میزان می‌رسد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: هم‌اکنون 3 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان مشگین شهر در قرنطینه هستند  و در از مردم خواهشمندیم ضمن توجه به نکات بهداشتی توصیه شده از سوی کارشناسان و مسئولان بهداشت فردی خود را نیز رعایت کنند.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار