کد خبر: ۸۲۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 23 February 2020

بهروز ندایی امروز صبح سوم اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت اردبیلی‌ها در این دوره از انتخابات از متوسط کشوری بالاست به طوری که در برخی از حوزه‌ها بیش از 70 درصد مشارکت داشتند که در مجموع مشارکت بالای 50 درصدی از حوزه انتخابیه اردبیل داشتیم.
وی با تقدیر از حضور حماسی مردم در این دوره از انتخابات خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۱۴ هزار رای ماخوذه از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین علی نیکزاد ثمرین با ۱۱۷ هزار و ۶۱۲ رای، سید کاظم موسوی با ۵۹ هزار و ۵۱۶ رای و صدیف بدری با ۵۳ هزار و ۷۰۸ رای از این حوزه انتخابیه به مجلس راه یافتند.
ندایی بیان کرد: از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز از مجموع ۱۱۰ هزار و ۳۹۹ رای ماخوذه عباس جهانگیرزاده با ۲۴ هزار و ۷۷۲ رای حائز اکثریت آرا شد.
معاون سیاسی استاندار اردبیل افزود: از حوزه انتخابیه شهرستان گرمی از مجموع ۴۲ هزار و ۳۹۱ رای ولی اسماعیلی با ۲۴ هزار و ۱۶۹ رای راهی مجلس شد.
ندایی گفت: از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر از مجموع ۷۲ هزار و ۶۵۲ رای ماخوذه، محمد عباس‌زاده با ۳۲ هزار و ۲۵۴ رای به مجلس راه یافت.
وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر نیز از مجموع ۴۸ هزار و ۹۵۰ رای ماخوذه سیدغنی نظری خانقاه با ۲۲ هزار و ۶۹۸ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه راهی مجلس شد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار