کد خبر: ۸۲۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 08 February 2020
وقوع تندباد در بخش‌هایی از استان اردبیل/ آسیب به مبلمان شهری و قطعی برق بر اثر تندباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وقوع تندباد در بخش‌هایی از استان اردبیل که از صبح روز گذشته آغاز شده بود باعث بروز خساراتی به مبلمان شهری و جریان برق در برخی مناطق شد.

بر اثر تندبادی که از صبح روز گذشته شروع شده و در شامگاه گذشته افزایش یافت در شهرستان‌ مشگین شهر علاوه بر شکستن شاخه‌های درختان و آسیب به مبلمان شهری، جریان برق در برخی مناطق شهری و روستایی این شهرستان نیز قطع شد.

امور برق شهرستان مشگین شهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ قطعی جریان برق در برخی از مناطق شهری و روستایی ناشی از آسیب وارده به شبکه برق‌رسانی شهرستان بر اثر طوفان شدید دیشب بوده و هم اکنون کارکنان این امور مشغول رفع نواقص فنی به‌وجود آمده هستند.

همینطور تندباد شامگاه گذشته باعث ایجاد کولاک در برخی محورهای مواصلاتی مرکز و جنوب استان اردبیل شد.

براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی استان اردبیل، از عصر روز گذشته با ورود سامانه بارشی و سرد به استان، آسمان ابری شده و از ساعات اولیه صبح امروز ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بارش باران و برف توام با وزش باد در سطح استان آغاز می‌شود.

اوج بارش‌ها در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه خواهد بود و فعالیت بارشی این سامانه تا صبح روز سه شنبه تداوم می‌یابد؛ اما سردی هوا تا اواخر هفته در سطح استان ماندگار خواهد بود.

با توجه به شدت بارش‌ها و حاکمیت هوای سرد زمستانی، به‌ویژه طی روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه، یخبندان، لغزندگی و کولاک برف در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی استان از مهمترین مخاطرات جاده‌ای خواهد بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار