کد خبر: ۸۱۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 16 January 2020

ایسنا- رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به گلایه کسبه و اهالی پیاده‌راه عالی قاپو تیم کارشناسی از شهرداری اردبیل باید مشکلات به وجود آمده و نارسائی‌ها را به صورت دقیق بررسی کرده و راه حل مناسبی را برای حل آن پیدا کنند.

علیرضا پوستی  شامگاه ۲۵ دی ماه در نودمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تسلیت ایام فاطمیه و تسلیت درگذشت عده‌ای از هموطنان در حادثه هوایی پرواز اوکراین اظهار کرد: سیل ویرانگری سیستان و بلوچستان را فراگرفته و اهالی این منطقه به کمک‌های مردمی نیازمند هستند بطوریکه مردم استان اردبیل همچون گذشته در این کمک‌رسانی باید نقش خود رو نسبت به هوطنان خود ایفا کنند.
وی به مراجعه مکرر کسبه پیاده‌راه عالی قاپو به شورای شهر اشاره و خاطرنشان کرد: کسبه از کسادی بازار خود گله‌مند هستند، هر چند که در ایام تابستان این مسیر شلوغ و پرتردد است اما در زمستان کسادی خرید و فروش و رفت و آمد کم اهالی مشکلاتی را برای بازاریان به وجود آورده که از شهرداری اردبیل درخواست می‌کنیم تیمی کارشناسی را مامور کند تا راه حل مناسبی برای حل این مشکل ارائه کنند.
رئیس شورای شهر اردبیل عدم دسترسی آتش‌نشانی و اورژانس را به این نقطه از شهر یادآور شد و گفت: اگر حادثه‌ای در این پیاده‌راه برای همشهریان رخ دهد امکان تردد و عبور و مرور وسایط امدادرسان و آتش‌نشانی فراهم نیست و باید فکری به حال این مواقع اضطراری کنیم.
پوستی با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران از مجموعه شورابیل برای اجرای پروژه‌های مشارکتی بیان کرد: در صدور مجوزها و همراهی سرمایه‌گذاران باید به نحوی عمل کنیم تا آنها از بروکراسی اداری خسته و کلافه نشده و روند کار تسهیل شود.
وی ادامه داد: در نودمین جلسه رسمی شورای شهر چندین پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری نظیر برج شورابیل، احداث مجتمع مسکونی – تجاری پیله‌سحران و راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی سیار مطرح شد که این طرح‌ها با نظر مساعد اعضای شورای شهر مواجه شد.
رئیس شورای شهر اردبیل طرح پیشنهادی اعضای شورای شهر برای نامگذاری یکی از خیابان‌ها و یا میادین و بزرگراه‌های شهر اردبیل به نام متبرک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و بیان کرد: با هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل مقرر شد تا بزرگراه شهدا و پروژه نیمه تمام پل قدس به نام سردار سلیمانی نامگذاری شود تا یاد و نام این دلاور عرصه‌های جهاد و شهادت به نیکی به یادگار بماند.
پوستی تصریح کرد: نامگذاری پروژه نیمه تمام پل قدس به اسم سردار حاج قاسم سلیمانی انگیزه‌ای مضاعف به شورا و شهرداری خواهد بخشید تا به احترام این شهید سرافراز اسلام پروژه نیمه تمام پل قدس تکمیل و تحویل اهالی شود.
به گزارش ایسنا، وی از شهردار اردبیل خواست؛ به تناسب این نامگذاری نسبت به نصب تابلو در بزرگراه شهدا و پروژه پل قدس به نام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام کرده و مقدمات ساخت و نصب تندیس و المان این سردار سرافراز اسلام را فراهم آورد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار