کد خبر: ۸۱۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 16 January 2020
بارش برف و باران در استان اردبیل/ تمامی محورهای مواصلاتی باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از عملیات برف‌روبی محور اردبیل- آستارا و گردنه حیران با بیان اینکه با تلاش راهداران دیار سبلان کلیه محورهای استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد، اظهارکرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در محورهای شمالی استان و بارش برف در سایر محورهای مواصلاتی استان اردبیل هستیم.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری از همان دقایق شروع بارش‌ها به‌طور مرتب اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی محورها کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تشریح کرد: ۲۸۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۱۰ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف‌روبی و بازگشایی در محورها و گردنه‌های استان مستقر هستند و از ابتدای مهرماه سال‌جاری تاکنون بیش از ۲۴ هزار کیلومتر باند برفی پاکسازی شده و یک هزار و ۵۶۳ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف نیز رهاسازی شده است.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از مردم خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

وی گفت: رانندگان حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند و در روزهای برفی و بارانی با رعایت کامل قوانین رانندگی کرده و سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار