کد خبر: ۸۰۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 11 December 2019

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون در سطح شهرستان اردبیل حدود 1 هزار و 200 واحد نانوایی به فعالیت می‌پردازند که نصف این واحدهای نانوایی سهمیه پز و نیمی از آن‌ها نیز آزاد پز هستند.

وی با اشاره به نظارت و بازرسی دقیق از نانوایی‌های سطح شهرستان اردبیل افزود: نانوایی‌های سطح شهرستان اردبیل از سوی کارشناسان مورد نظارت و بازرسی‌های دقیق قرار می‌گیرند و این واحدها باید در یک رقابت سالم کیفیت نان تولیدی خود را افزایش دهند.

صادقی با بیان اینکه 83 واحد نانوایی آزادپز در اردبیل فاقد پروانه هستند تصریح کرد: 83 واحد نانوایی آزادپز در سطح شهرستان اردبیل فاقد پروانه هستند که نسبت به تعیین و تکلیف پروانه فعالیت این نانوایی‌ها بر مبنای کیفیت اقدام خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از عدم استفاده 98 درصد از نانوایی‌های استان اردبیل از جوش شیرین خبر داد و بیان کرد: 98 درصد از واحدهای نانوایی سطح استان اردبیل از جوش شیرین استفاده نمی‌کنند و نسبت به رعایت چونه نان نیز با دقت بیشتری عمل می‌کنند.

وی اظهار کرد: نانوایی‌ها باید به ساعت پخت و شروع فعالیت خود دقت کنند تا صبح زود فعالیتشان را آغاز کرده و با حذف کامل جوش شیرین از چرخه تولید کیفیت تولید نان را با مطلوبیت به پیش ‌ببرند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار