کد خبر: ۸۰۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 10 December 2019

شهردار بابل خبرداد؛

چراغ ها و براكت های تيرهاي برق كمربندی شرقی و غربی تعويض شد

پروژه‌ایی که ۱۰ ميليارد تومان پيش‌بينی شده بود با كمتر از ۲ ميليارد تومان به بهره برداری رسيد.

به گزارش تابناک مازندران، سيدمجتبی حكيم شهرداربابل در خصوص بهسازی چراغ ها و براكت های بلوار جانبازان و وليعصر(عج) گفت:بلوار جانبازان و وليعصر (عج) از بلوارهای اصلی شهر بابل می باشد و زيبایی بصری آنها تاثير دوچندانی در افزايش مبلمان شهری دارد به همين منظور بهسازی تيرها و چراغ های اين دو بلوار در دستور كار شهرداری بابل قرار گرفت.

از آنجاييكه افزايش تاثيرگذاری مبلمان شهری از جمله اهداف مهم شهرداری بابل می باشد در همين راستا بهسازی و ساماندهی چراغ ها و براكت های اين دو بلوار به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان طبق قانون و استانداردهای لازم مورد ارزيابی دقيق قرار گرفتند.

در همين خصوص جلساتي با متخصصان اين حوزه برگزار نموديم و به بيان اهداف شهرداری در روند بهسازي دو بلوار پرداختيم كه درطرح اوليه بهسازی بلوارها مبلغی معادل ۱۰ ميليارد تومان پيش بينی شده بود كه بعد از بازديدهای بعمل آمده و كارشناسي هاي صورت گرفته، اجراي اين پروژه با اعتباري بالغ بر دو میلیارد تومان انجام شد.

در راستای تاكيد بر اهميت و ضرورت و بهسازی اين بلوارها، ضمن تعويض چراغ ها و براكت های اين بلوارها، رنگ آميزي اين تيرها نيز به منظور افزايش زيبايی بصري فضاي شهري انجام شده است.

رنگ آميزي تيرهای چراغ برق بلوار جانبازان و وليعصر (عج) علاوه بر افزايش تاثير گذاري مبلمان شهري بر روحيه شهروندان اثر مثبتی خواهد داشت.

براساس این گزارش در روزهای گذشته مهندسی‌ این پروژه توسط بسیاری از مسولین شهری و مقامات شهرستانی تحسین شد و اغلب کارشناسان مدیریت شهری این اقدام را بسیار ارزشمند دانستند.

کاربرد تکنیک مهندسی‌ ارزش در این پروژه سبب شد تا بدون فدا کردن کیفیت و عملکرد، بزرگترین صرفه‌جویی رخ دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار