کارگران آبفای مشکین شهر 8 ماه است حقوق نگرفته اند
دیدارهای استاندار اردبیل با مسئولان در تهران در صورتی مفید فایده است که مردم در نقاط مختلف استان به معنای واقعی کلمه آثار و نتایج این جلسات را بچشند نه این که ...
کد خبر: ۸۰۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 09 December 2019

به گزارش تابناک اردبیل، پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل با درج خبری اعلام کرد که آقای اکبر بهنامجو برای آنچه که آن را جذب اعتبارات آبرسانی روستایی و فاضلاب شهری خوانده روز یکشنبه هفته جاری به دیدار مدیرعامل آب فاضلاب کشور در تهران رفته است.

استاندار اردبیل گزارش داده که بر اساس این دیدار، مقدمات لازم برای جذب ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار آبرسانی به روستاها، ۱۱۰ میلیارد تومان برای فاضلاب اردبیل و ۴۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه نمین انجام شد.

در این باره بخوانید
بحران کارگری در آبفای مشکین شهر و سکوت استاندار!

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،در این نشست در خصوص بهره گیری از ماده ۵۶ قانون بودجه برای جذب اعتبارات آبرسانی روستایی ، فاز دوم فاضلاب اردبیل و تصفیه خانه نمین بحث و بررسی شد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: مقرر شد آگهی ماده ۵۶ فاضلاب اردبیل انجام شود و در این راستا بانک عامل نیز انتخاب شده است.

بهنام جو همچنین گفت: هفته های آینده نیز آگهی ماده ۵۶ برای آبرسانی روستایی نیز انجام می شود و بعد از تعیین بانک عامل نیز مقدمات انتخاب پیمانکاران انجام و مراحل اجرایی آغاز می شود.

به گزارش تابناک اردبیل، به استناد ارقام 250 میلیاردی ادعایی آقای بهنامجو استاندار اردبیل برای جذب در آبفای استان، با یک حساب سرانگشتی می توان گفت که از این میزان، یکصد میلیارد تومان اعتبار جذب شده مختص آبفای روستایی استان اردبیل است.

این در حالی است که طبق برسی ها هم اکنون در آبفای روستایی شهرستان های استان اردبیل بالغ بر 20 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی انباشته وجود دارد و حجم انبوهی از کارگران و پرسنل زیرمجموعه ماههاست حقوق دریافت نکرده اند.

در همین حال خبر می رسد که نزدیک به 100 نفر از پرسنل آبفای روستایی مشکین شهر به دلیل فقدان بودجه و اعتبارات 8 ماه است ریالی حقوق دریافت نکرده اند؛ مشکلی که تنها با 4 میلیارد تومان قابل حل است اما با این وجود نه تنها شرکت آب فاضلاب استان اردبیل تاکنون در هیات مدیره خود این معضل را حل نکرده بلکه استاندار نیز ظاهراً نیازی ندیده است برای رفع این موضوع پا پیش بگذارد و گویی ترجیح داده تا در کلان موضوع برای این مسئله راهکاری بیاندیشد، تصمیمی که به نظر می رسد به مصداق ضرب المثل سنگ بزرگ نشانه نزدن باشد!

دیدارهای استاندار اردبیل با مسئولان در تهران در صورتی مفید فایده است که مردم در اقصا نقاط استان به معنای واقعی کلمه آثار و نتایج این دیدارها را بچشند اما به نظر می رسد بخش زیادی از این دیدارها صرفاً جنبه روانی و شعاری به خود گرفته و وعده ها با گذشت زمان اندک به فراموشی سپرده می شوند، ادعایی که با بررسی ساده در موتورهای جستجوگر از دیدارهای متعدد استاندار پروازی در افزون بر دو سال گذشته تاکنون قابل اثبات است.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/9/18/550711_456.jpg

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
تابناک قبول کن گرفتن این اعتبارات بهترازوضعیت کنونی ست.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
تابناک محترم بیخودی امارارائه نکنید شرکت ابفاراستان یک ریال هم بدهی عملیات اجرائی به پیمانکاران نداردفقط بدهی ازبابت تعمیروتجهیزنگهداری میباشدکه انهم بایستی ازاعتبارات هزینه ای شرکت هاتامین شود البته این همکاری سازمان مدیریت برنامه ریزی استان واستاندارمحترم میباشدکه ازاعتبارات استانی برای نگهداری اعتباری مصوب می نمایندوبیشترین تخصیص رانیزبه این شرکت اختصاص داده اندکه بادریافت اسنادخزانه اسلامی مشکل انهابه بزودی حل خواهدشدوامادرمورجلسه استانداربامدیران ابفارکشورعرض کنم این دومین جلسه است که ایشان درسال جاری انجام داده اندوپیگیری های مستمرایشان بوده که اعتبارماده 56درحال تحقق میباشدلطفااینقدرنق نزنید!!!!!!!!!!!!!!!! کارمندشرکت ابفاراستان اردبیل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار