کد خبر: ۸۰۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 08 December 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هفتمین و آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه انتخابیه اردبیل آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه در سراسر کشور آغاز شده و امروز ۱۶ آذر پایان خواهد یافت که داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح ذیل است:

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

** روزی شلوغ و پرهیاهو در انتظار ستاد انتخابات اردبیل

امروز آخرین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم است و شنیده‌ها از آن حکایت دارد که چند از تن از چهره‌های سرشناس اردبیلی از جمله، بدری، کریمی، خدابخش، نوعی اقدم و کاظم دبیر امروز برای ثبت نام به فرمانداری اردبیل مراجعه خواهند کرد.

حسن نوعی اقدم

 

**نوعی اقدم؛ نماینده مجلس نباید وکیل‌الدوله باشد/ تمامی هزینه‌های انتخاباتی را خود تامین خواهم کرد

حسن نوعی اقدم، نماینده دوره‌های چهارم و هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در فرمانداری اردبیل اقدام به ثبت‌نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین کرد.

وی در حاشیه ثبت‌نام، مجلس دهم را مجلسی ضعیف دانست و گفت: ضعف مجلس و مطیع بودن به دولت سبب بروز مشکلات فراوان برای مردم شده است.

نماینده دوره چهارم و هفتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده مجلس نباید وکیل الدوله باشد بلکه باید صدا و پناهگاه مردم باشد و مجلس باید در مقابل تصمیمات غیر کارشناسانه دولت ایستادگی کند.

نوعی اقدم تاکید کرد: ریشه تمام مشکلات اقتصادی کشور قرارگیری بانک مرکزی تحت لوای دولت است و اکنون باید بانک مرکزی و دولت از هم جدا شوند و زمانی که بانک مرکزی در اختیار دولت باشد، دولت تمام اهداف سیاسی و اقتصادی خود را از آن محل که بیت المال محسوب می شود تامین می کند.

داوطلب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  اولین کاری که در مجلس شورای اسلامی در هفته اول انجام خواهم داد بحث پیگیری بیکاری جوانان و تحقق موضوع بیمه تامین اجتماعی برای جوانان بالای ۳۰ سال با الویت تحصیل کرده‌ها است.

وی در خصوص محل منابع مالی هزینه‌های انتخاباتی خود، بیان کرد: تمامی هزینه‌های انتخاباتی را خود تامین خواهم کرد و توانایی آن را دارم اما نهایت سعی خود را می‌کنم همانند ۶ دوره قبل حداقل هزینه‌ها را انجام دهم.

نوعی اقدم گفت: نیمه تمام ماندن راه آهن، پتروشیمی، جاده‌ها و منطقه آزاد از جمله مواردی است که نهایت تلاش خود را برای تکمیل آن‌ها انجام خواهم داد.

صدیف بدری

**صدیف بدری؛ ابزار تبلیغات بنده عملکردم در طول نمایندگی‌ام است

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم جهت ثبت نام کاندیداتوری مجلس یازدهم در محل فرمانداری اردبیل حاضر شد.

بدری در جمع خبرنگاران گفت: ابزار تبلیغات بنده عملکرد من در طول نمایندگی در مجلس است و به دنبال کسب هیچگونه منابع مالی خاصی نیستم و باتوجه به شرایط معیشتی مردم تلاش خواهم کرد هزینه‌ها بسیار پایین باشد، تصمیم دارم در تبلیغات از هیچ پوستر و بنری استفاده نکنم و باید این رویه غلط تبلیغاتی در برهه‌ای جمع شود.

وی افزود: در طول این چهار سال پروژه بزرگ راه آهن اردبیل فعال شده و اعتباری که در سال 94 به ارزش 7میلیارد تومان بود در سال 97 به 400 میلیارد تومان افزایش یافت و این روند پیگیری خواهد شد تا یک و نیم سال آینده راه آهن اردبیل افتتاح و عملیاتی شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خط ریلی اردبیل باید به پارس آبادمغان و بیله سوار متصل شود تا با اتصال به کشور همسایه تحول اقتصادی را در استان شاهد باشیم.

بدری با انتقاد از عملکرد دولت گفت: استیضاح وزیر نفت به شکل جدی از سوی امضا کنندگان پیگیری خواهد شد حتی اگر کلیه نمایندگان امضا کننده  از طرح استیضاح منصرف شوند بنده انصراف نخواهم داد تا وزیر نفت پاسخگو باشد.

وی به پیگیری منطقه آزاد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در مجلس دهم موضوع منطقه آزاد اردبیل تصویب و نهایی و از سه شهرستان به شش شهرستان افزایش یافت و در شورای نگهبان ایراداتی به منطقه آزاد گرفته شده که تلاش خواهیم کرد این ایرادات مرتفع شود و از کلیه اهرم‌های موجود باید استفاده شود تا منطقه‌ آزاد تجاری برای استان اردبیل تصویب و اجرایی شود.

**ولی اسماعیلی، نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان گرمی جهت شرکت در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.

اسماعیلی: به دنبال تشکیل مجلس انقلابی خواهیم بود/ ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه را در اولویت قرار خواهم داد.

**مجید خدابخش، استاندار سابق اردبیل جهت ثبت‌نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری اردبیل حضور یافت.

خدابخش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی دو وظیفه اساسی تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن را دارد که هرچقدر نظارت و دقت مجلس بیشتر باشد مشکلات کشور به حداقل می‌رسد.

داوطلب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: همانند گذشته مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی حضور شکوهمندانه‌ای را در انتخابات آتی خواهند داشت.

رضا کریمی

**رضا کریمی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری اردبیل داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی در حاشیه ثبت نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس فعلی در حوزه نظارتی می توانست بهتر از این‌ها عمل کند و نظارت خود را بر اجرای قوانین در کشور قوی‌تر کند و ضعف مجلس دهم را فقط در همین موضوع می‌بینم.

کریمی افزود: در خصوص تکمیل راه آهن اردبیل تلاش بسیاری را انجام دادیم که در نهایت موفق شدیم از طریق فاینانس سالانه مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل اخذ کنیم.

داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بحران آینده بر روی آب خواهد بود لذا بحث مدیریت منابع آبی و استفاده بهینه از منابع آبی دو موضوع مهم بود که در راستای بهبود وضعیت هر دو در مجلس شورای اسلامی طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی ارائه کرده‌ایم.

وی بیان کرد: در دوره گذشته که در انتخابات شرکت کرده‌ام کم هزینه‌ترین داوطلب بوده‌ام که در این دوره نیز حداقل هزینه را خواهم کرد که منابع این هزینه‌ها نیز دوستان و توده مردم است.

کاظم دبیر

 

**کاظم دبیر: ضرورت مطالبه‌گری از مسؤولان/ اهمیت طرح حساس شفافیت آراء در مجلس

کاظم دبیر، فرماندار سابق شهرستان‌های اردبیل، نیر، سرعین و گرمی با حضور در فرمانداری اردبیل جهت نمایندگی در مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.

وی در حاشیه ثبت‌نام از حوزه اردبیل، نمین، نیر و سرعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجلس فعلی بین خواسته‌های مردم و پیگیری‌های انجام شده توسط نمایندگان فاصله زیادی وجود دارد.

دبیر افزود: بیش از 150 نماینده طرح شفافیت آراء را امضا کردند ولی در زمان رای‌گیری حدودا 60 نماینده به این طرح مهم و حساس رای مثبت دادند.

داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم بیان کرد: بنده در سن جوانی کاندیدا و نماینده شورای شهر اردبیل بودم و در آن دوره نمایندگانی بودند که برای شرکت در انتخابات شورای شهر بیش از 100 میلیون هزینه کردند در حالی که کا هزینه انتخاباتی بنده حدود یک میلیون بود.

وی گفت: در لیست جمنا بنده جوان‌ترین نیرو هستم و اگر توفیق نمایندگی مردم را داشته باشم با عملکرد خود به اعتماد و رای مردم پاسخی در شان و منزلت مردم شریف حوزه انتخابیه خواهم داد.

دبیر تصریح کرد: به‌زودی یک سایت جهت شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی ایجاد خواهد شد تا کلیه هزینه‌ها مشخص شود.

**ثبت‌نام یوسف اکبری، فرماندار سابق اردبیل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

**حضور برخی چهره‌ها با خانواده در آخرین روز ثبت‌نام

در آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخی از داوطلبان با خانواده در ستاد انتخاباتی حضور یافته بودند.

**ثبت‌نام 20داوطلب در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در روز آخر

طبق اعلام ستاد اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه خلخال و کوثر امروز روز شلوغی در فرمانداری خلخال برای اعضای اجرایی ستاد انتخابات بود و در تاریخ خلخال امروز 20 نفر در آخرین روز ثبت‌نام کردند. 

فردا نشست خبری فرماندار خلخال با حضور خبرنگاران رسانه ملی و خبرنگاران جراید و نشریات در فرمانداری خلخال برگزار خواهد شد.

**ثبت نام ۲۱ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان مشگین شهر

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان مشگین شهر با اعلام اینکه مهلت قانونی ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس، یکشنبه شب مورخه ۱۶ آذر به اتمام رسیده از ثبت نام ۲۱ داوطلب انتخابات در حوزه انتخابیه مشگین شهر خبرداد.

وی افزود: از مجموع ثبت‌نام کنندگان یک نفر خانم و ۲۰نفر آقا و همچنین ۲نفر با مدرک تحصیلی دکتری و بقیه ۱۹ نفر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یا معادل آن هستند.

صمدی گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان از روز یکشنبه ۱۷ آذر به‌مدت ده روز در هیأت اجرایی انتخابات شهرستان مطابق برنامه زمانبندی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام خواهد یافت.

**ثبت نام مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز با ثبت نام ۵۸ داوطلب به کار خود پایان داد

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا محمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
هوشنگ اسمعیل زاده خلیل آباد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار