کد خبر: ۸۰۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 07 December 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه انتخابیه اردبیل آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه در سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۶ آذر ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده از ساعت ۸صبح تا ۱۸عصر با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح ذیل است:

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

**بازدید استاندار اردبیل از ستاد ثبت‌نام انتخابات اردبیل

استاندار اردبیل در این بازدید گفت: تا پایان روز گذشته ۵۸ ثبت نام از داوطلبان مجلس یازدهم انجام شده که در دوره گذشته ۴۱ مورد نام نویسی انجام شده بود.

وی افزود: افزایش ثبت‌نام کنندگان به نسبت دوره گذشته نشان‌گر استقبال و حضور فعال مردم در تعیین سرنوشت خودشان است و با توجه به استقبالی که در پنج روز اول از ثبت‌نام شاهد بودیم قطعاً انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

استاندار اردبیل بیان کرد: فردا آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از سوی داوطلبان در دو روز باقی مانده همانند پنج روز گذشته انجام شود.

** فراهم اختری جهت شرکت در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.

** محمود عباس‌زاده مشگینی، بابک رضازاده و ولی ملکی(نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس دهم) جهت شرکت در انتخابات مجلس یازدهم در محل فرمانداری مشگین شهر ثبت‌نام کردند.

** هوشنگ محمدی در فرمانداری خلخال ثبت‌نام کرد.

** وحید میهن‌یار با حضور در فرمانداری اردبیل جهت کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ثبت‌نام کرد.


سید کاظم موسوی

**موسوی؛ مجلس دهم ضعیف عمل می‌کند/ مردم در انتخابات آتی حضور حداکثری خواهند داشت

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری اردبیل نسبت به ثبت‌نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

سید کاظم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صرفا برای خدمت به مردم مجدد در انتخابات شرکت می‌کنم و در راستای توسعه زیر ساخت‌های استان و تکمیل پروژه‌های ناتمام و نیمه تمام نهایت تلاش خود را خواهم کرد.

وی افزود: امیدوارم در ارتباط با توسعه استان از لحاظ کشاورزی و صنعتی و توسعه زیر ساخت‌های استان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انقلابی ایجاد شود و با بهبود و گسترش راه‌های شریانی بتوانیم این استان را از بن بست خارج کنیم.

داوطلب انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی عنوان کرد: با توجه به اینکه مردم ما با نثار خون خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقدیم شهدای بی‌شمار به کشور قطعا مشارکتی همه جانبه در انتخابات پیش‌رو خواهند داشت.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکلات معیشتی، مردم را رنج می‌دهد و التهابات اقتصادی مردم را با چالش اساسی مواجه کرده است که این مشکلات باید هرچه سریع‌تر حل شود که تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

موسوی اذعان کرد: علت اصلی عدم توسعه استان کمبود اعتبارات است و قطعا برای توسعه چشم‌گیر استان نیاز است تا بودجه چشمگیری نیز به استان اختصاص یابد.

وی گفت: نماینده باید زبان گویای مردم باشد و زبان بُرنده، شفاف، روشن داشته باشد و با جسارت و دقت و توجه کافی امور را پیگیری کند و نهایت تلاش خود را برای تحقق یافتن منافع استان به کار ببندد.

موسوی در خصوص منابع تامین هزینه‌های انتخاباتی خود بیان کرد: یک روحانی هستم سعی کردم همیشه زندگی شرافتمندانه‌ای داشته باشم و هیچ مغازه یا کارخانه‌ای ندارم لذا سعی خواهم کرد هزینه‌ای در این دوره انجام ندهم و هزینه‌های جزئی پیش‌رو را نیز دوستان و اطرافیانم تامین خواهند کرد.

** ثبت نام ۳۰ کاندیدا از حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل

بهروز ندایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز ششم ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی استان اردبیل ۳۰ نفر ثبت نام کردند که با این تعداد آمار ثبت نام کنندگان به ۱۵۰ نفر رسید.

وی بیان کرد: از حوزه‌ی انتخابی اردبیل، نیر، نمین و سرعین ۶ نفر،  پارس آباد، بیله سوار و اصلاندور ۱۲ نفر، خلخال و کوثر، مشگین‌شهر و گرمی هر کدام  ۴ نفر ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: از ۱۵۰ کاندیداهای ثبت نام کننده ۱۴ نفر دارای تحصیلات دکترا و ۱۲۲ نفر فوق لیسانس و ۹ نفر لیسانس و ۵ نفر حوزوی هستند و جوان‌ترین کاندیداها ۳۰ ساله و مسن‌ترین ۶۱ ساله است.

ندایی تصریح کرد: فردا روز آخر ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی است و به هیچ وجه زمان ثبت نام تمدید نمی‌شود

- انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار