کد خبر: ۸۰۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 05 December 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد صبح امروز با حضور در فرمانداری اردبیل جهت ثبت نام در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همواره تابع ولایت بوده‌ام و با حضور در انتخابات امیدوارم سرباز ولایت و خادم ملت باشم و تابع قانون خواهم بود.

وی افزود: عدم اولویت‌بندی امور و عدم رسیدگی به وضعیت معشیت مردم از جمله بزرگترین ضعف‌های مجلس شورای اسلامی فعلی است.

داوطلب نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم یک مجلس انقلابی برای زمینه تشکیل دولت حزب الهی و مجلسی از بطن مردم برای مردم به خصوص برای حل مشکلات معیشتی مردم تشکیل دهیم.

نیکزاد: عدم رسیدگی به معیشت مردم مهم‌ترین مشکل مجلس فعلی است/سرباز ولایت هستم

 

نیکزاد در خصوص منابع مالی انتخاباتی خود عنوان کرد:‌ برادران، اقوام و آشنایان در حد مقدورات حداقلی کمک حالم خواهند بود و سعی می‌کنم مدیون کسی نباشم هرچند عنایت مردم همواره بزرگترین کمک را به من کرده است.

وی تصریح کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی امتحان خود را پس داده‌اند، هرچند مردم در بحث معیشت و بروکراسی اداری و ناکارآمدی برخی از مدیران با مشکل مواجه هستند اما بالاتر از این مباحث به آرمان‌های نظام، ارزش‌ها و ولایت فقیه پایبند هستند و قطعا مردم با تمام توان در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهند کرد اما این شرکت به منزله راضی بودن از شرایط فعلی نیست.

داوطلب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بزرگترین مشکل در استان اردبیل عدم وحدت میان نمایندگان استان است که عاجزانه از نمایندگان آتی خواهش می‌کنم تا در مباحث اقتصادی، تولیدی،‌ صنعتی، عمران شهری و روستایی،‌گردشگری و... طرح‌هایی را پیش‌بینی کنند و با هم برای تحقق آن‌ها تلاش کنند.

نیکزاد گفت: 1100 روز استاندار اردبیل بوده‌ام که 88 جلسه ملاقات عمومی گذاشتم و مشکلات بالغ بر 8 هزار نفر از همشهریان وهم استانی‌ها را حل کرده‌ام و 116 سفر به تمام 9 شهرستان انجام دادم و در عرصه ورزشی، ارتباطات، توسعه راه، توسعه گردشگری و صنعتی، رفع مشکلات عشایر و... جزو برنامه جامع استانداری آن زمان بود که از همه این ها مهم‌ترین کارم رفع مشکلات مردم بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار