کد خبر: ۸۰۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 03 December 2019

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در دومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی منصور حقیقت‌پور؛ مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار و نماینده سابق استان اردبیل در محل فرمانداری اردبیل حضور یافت و به طور رسمی حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

این شخص که سابقه استانداری و نمایندگی اردبیل را در کارنامه خود دارد امروز به صورت رسمی وارد عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

هم‌اکنون روند ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در فرمانداری‌های اردبیل انجام می‌شود که روزهای نخست ثبت‌نام با سکوت و آرامش کامل در حال انجام است.

روز گذشته نیز احد بیوته، فعال فرهنگی و رسانه‌ای با حضور در فرمانداری اردبیل در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد تا به عنوان نخستین چهره رسانه‌ای از حوزه انتخابی استان اردبیل در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

وی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز ثبت‌نام کرد که موفق به کسب حداکثر آرا نشده بود.

کمال‌الدین پیرموذن دیگر چهره اصلاح‌طلب اردبیلی بود که دیروز در محل فرمانداری حضور یافت تا خود را برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس محک بزند.

وی نیز سابقه نمایندگی حوزه انتخابی اردبیل را دارد و از شانس بالای خود برای کسب آرای مطلوب در انتخابات مجلس مطمئن است.

از حوزه انتخابی پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز حجت‌الاسلام حبیب برومند، نماینده سابق این حوزه نیز ثبت‌نام کرده است تا به‌عنوان نخستین روحانی از حوزه انتخابی پارس‌آباد و بیله‌سوار در این دوره از انتخابات شرکت کند.

ایرج بیگ‌دلو دیگر نامزد انتخاباتی حوزه پارس‌آباد و بیله‌سوار است که دیروز به صورت رسمی وارد این عرصه شد.

وی سابقه فرمانداری و معاونت عمرانی استانداری اردبیل را در کارنامه خود دارد و در مجلس دهم شورای اسلامی در دور دوم رقابت تنگاتنگی با نماینده فعلی پارس‌آباد داشت که نتوانست در آن دوره به مجلس راه یابد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار