استیضاح حجتی اعلام وصول شد
کمتر از یک روز از قانع شدن نماینده مشکین شهر از سئوالش از وزیر جهاد کشاورزی، طرح استیضاح حجتی اعلام وصول شد!
کد خبر: ۷۹۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 19 November 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سؤال ولی ملکی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شوای اسلامی در جلسه علنی دوشنبه27 آبان از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد.

سؤال نماینده مشکین‌شهر از حجتی درباره علت به کار گماردن افراد غیرمتخصص در بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه این وزارتخانه از قبیل شرکت کشت و صنعت مغان بود.

ملکی پس از پاسخ‌های حجتی اعلام کرد به شرطی که دولت و وزارت جهاد کشاورزی لایحه‌ای را درباره تامین زمان حداکثر 2 ساله برای مدیریت نیابتی شرکت‌هایی که قصد واگذاری دارند تعیین شود، قانع شد!

ملکی قانع شد نمایندگان دیگر نه!

در کمتر از یک روز محمدعلی وکیلی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را اعلام وصول کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس بر اساس اعلام وکیلی، طی نامه شماره 68195، در تاریخ 27 آبان‌ماه 98 کمیسیون کشاورزی مجلس پس از بررسی این استیضاح مطابق ماده 220 آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، این طرح را با 38 امضای نمایندگان تقدیم هیأت رئیسه مجلس کرده است. 

طبق این اعلام، براساس ماده 223 آئین‌نامه، وزیر جهاد کشاورزی ظرف مدت 10 روز موظف به حضور در مجلس برای پاسخگویی خواهد بود. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
... ایکی ثانیه قانع می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار