کد خبر: ۷۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 16 November 2019
خلخال سفیدپوش شد

اردبیل _ ایرنا _ بارش برف در بیست و پنجمین روز از دومین ماه پاییز خلخال و مناطق تابعه این شهرستان را سفیدپوش کرده و موجب کندی تردد خودروها در راه‌های ارتباطی منطقه شد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ادامه بارش برف همراه با کولاک در جاده‌های ارتباطی این شهرستان با استان گیلان خبر داد و گفت: برف هم‌اکنون سطح گردنه‌های برف‌گیر منطقه را سفیدپوش کرده است.

معروف خسروی اظهارکرد: راه‌های برف‌گیر خلخال - اسالم و پونل با تلاش راهداران این اداره برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است.

وی با اشاره به ادامه بارش برف همراه با کولاک ، یخ‌بندان سطح جاده در برخی از نقاط و همچنین محدودیت دید ناشی از وجود مه غلیظ و بارش برف به رانندگان توصیه کرد قبل از حرکت به سمت گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم و پونل و سایر گردنه‌های برف‌گیر شهرستان خودرو خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی از جمله زنجیرچرخ تجهیز و قبل از حرکت از آخرین وضعیت راه‌ها از طریق مرکز اطلاع‌رسانی راه‌ها باخبر شوند.

او گفت: ارتفاع برف در گردنه الماس به بیش از ۱۰ سانتیمتر رسیده و بارش برف و کولاک در جاده خلخال - اسالم همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: ناپایداری هوا تا سه‌شنبه هفته جاری ادامه داشته و پس از صاف شدن آسمان دمای هوا به شدت کاهش یافته و این وضعیت تا پایان هفته استمرار خواهد داشت.

فرامرز فرض‌الله‌پور افزود: حداقل دمای امروز شنبه شهر خلخال به ۳ درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با سردترین زمان روز گذشته یک درجه گرم‌تر و نسبت به گرم‌ترین زمان روز قبل ۴ درجه کاهش یافته است.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار