سعید محمدپور هم رفت
به دنبال خداحافظی سعید علی حسینی، سعید محمدپور دارنده مدال طلای المپیک لندن هم از دنیای قهرمانی وزنه‌برداری خداحافظی کرد.
کد خبر: ۷۹۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 16 November 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سعید محمدپور ورزشکار با سابقه اردبیلی و دارنده مدال طلای المپیک لندن به فاصله یک هفته پس از خداحافظی سعید علی حسینی از دنیای قهرمانی وزنه‌برداری خداحافظی کرد.

وی در حالی قهرمانی جوانان جهان در دوره این رقابت‌ها و قهرمانی المپیک ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد که این افتخارات را در سن کمتر از ۲۰ سال کسب کرده است.

قهرمان اردبیلی المپیک لندن از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کرد

وی در ۱۸ سالگی در فرانسه و در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۱ توانست در رده سنی بزرگسالان مدال برنز کسب کند؛ او همچنین در ۱۹ سالگی نیز عنوان قهرمانی المپیک لندن را به خود اختصاص داد عنوانی که هر چند دیر به دست او رسید اما در حافظه ورزشی کمیته بین المللی المپیک به نام این ورزشکار اردبیلی ثبت شده است.

در این باره بخوانید
هرکول بدشانس اردبیل از وزنه‌برداری خداحافظی کرد

محمدپور رکوردار جوانان ایران و آسیا در دسته ۹۴ کیلوگرم به شمار می‌رود و درخشش در زمان جوانی موجب شد تا در آن زمان از وی به عنوان ستاره نوظهور وزنه برداری جهان و ایران یاد شود.

محمدپور چندی پیش در گفت‌وگو با رسانه‌ها از تلاش برای بهبودی کامل و حضور در رقابت‌ها پس از المپیک توکیو ۲۰۲۰ خبر داده بود که به یک‌باره و تنها یک هفته پس از خداحافظی سعید علی حسینی وی نیز از دنیای قهرمانی فولاد سرد کنار رفت.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار