میراث سلیمان زاده برای جنگی
عباس جنگی مرنی، میراث دار یک شرکت دولتی بحران زده است که ضعف محسوس مدیریتی آن در سه سال اخیر و حواشی ناشی از پرونده های فساد مالی ...
کد خبر: ۷۹۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 30 October 2019

تابناک اردبیل- دوره مدیریتی اصغر سلیمان زاده در شرکت آب منطقه ای اردبیل و کشف بی سابقه پرونده های فساد مالی و بازداشت تعدادی از مدیران و کارکنان، مدتهاست این شرکت را در صدر اخبار رسانه های محلی قرار داده است.

هر چند مدیرعامل سابق این شرکت تلاش کرد تا به قصد اصلاحات و با اعمال تغییرات در سطوح مدیریتی میانی و شهرستانها به اصطلاح «زمان» خریده و تغییر در سطح عالی مدیریت شرکت را بدین سبب به تاخیر بیندازد اما سرانجام قرعه به نام او افتاد و امروز در مراسمی عباس جنگی مرنی بر کرسی مدیرعاملی شرکت آب منطقه ای اردبیل تکیه زد.

گفته می شود اصغر سلیمان زاده در جریان انتقال حقابه استان اردبیل از رودخانه ارس به آذربایجان شرقی نقش اساسی ایفا کرده و به زعم عموم، دین خود را در قامت مدیرعاملی شرکت آب منطقه ای اردبیل به استان خود(آذربایجان شرقی) ادا کرد و به همین سبب نزد مردم استان بالاخص مغان،خاطره ناخوشایندی از خود بر جای گذاشت.

آن طور که پیداست، مدیرعاملی اصغر سلیمان زاده بر شرکت آب منطقه ای اردبیل در برهه زمانی خاص، محصول لابی و هماهنگی مقامات وقت وزارت نیرو(چیت چیان) و استاندار وقت اردبیل(مجید خدابخش) با همراهی برخی نمایندگان مجلس بود تا پروژه انتقال آب ارس به استان آذربایجان شرقی بدون مانع و مقاومتی و با کمترین هزینه سیاسی به سرانجام برسد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/8/8/539885_699.jpg

باید پذیرفت که عباس جنگی مرنی، میراث دار یک شرکت دولتی بحران زده است که ضعف محسوس مدیریتی آن در سه سال اخیر و حواشی ناشی از پرونده های فساد مالی و نیز فقدان شروع و اجرای یک پروژه و تکمیل حتی یک فقره از پروژه های قبلی، کار او را به مراتب سخت کرده است.

اما در این میان آنچه که مایه تعجب و شگفتی است، حضور معنادار و کم سابقه 5 نماینده از 7 نماینده استان به استثنای صدیف بدری و ولی ملکی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل است؛ تعداد پرشمار نمایندگانی که حتی در مراسم تودیع و معارفه استاندار نیز کنار هم جمع نشدند!

تحریریه تابناک اردبیل

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
آمادگی برای انتخابات. کریمی باز یک از مهره های خود را در امور آب قرار داد. تحلیل بالا یه کمی آبکی بود.
استاد نوبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
حقابه قیزیل اوزن چی شد ؟
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
متاسفانه لابی های تبریزدراردبیل کارخودشان راباموفقیت انجام دادند،ان ازواگذاری کشت وصنعت به همشهری خود (پوری حسینی به ژائله) اینهم ازواگذاری حق ابه وسدعمارت.
مواظب نفوذانهادرسازمانهای استان اردبیل باشیم.هیچ گربه ای محض رضای خداموش نمیگیره ،دنبال منفعت خودهستند.
ازکارکنان قراردادی
|
-
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
حتی رییس دفترومشاورمدیرعامل هم اهل اذربایجانشرقی بودندامیدواریم خونه تکونی اساسی دراب منطقه ای استان اردبیل انجام بشه ومدیران باتخصص ومدبرودلسوزکه بومی شون به وفوراست گمارده بشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
تا دیروز سدی را یکجا برده بودند الان و پس از فریادهای نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اردبیل خود سد را برگرداندند ولی نیمی از آب آن را برده اند سر نماینده پروازی ...که روزی زیاکارانه دست فلان لوله کش را می بوسید به سلامت بادا
https://www.isna.ir/news/98061708565/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%B5-%D8%AD%D9%82-%D8%A2%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%AF-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار