مدیرکل هواشناسی اردبیل مطرح کرد
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تداوم فعالیت سامانه سرد بارشی تا آخر هفته در استان خبر داد و افزود: در این مدت بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۷۹۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 21 October 2019

سیاوش محمدی گفت: تا اواخر هفته جاری سامانه بارشی در استان اردبیل برقرار خواهد بود و در این مدت دمای هوا وضعیت کاهشی پیدا خواهد کرد.

وی افزود: این سامانه بارشی و نسبتا سرد از روز یکشنبه وارد استان شده و باعث آسمانی غالبا ابری و مه آلود به خصوص در مناطق مرکزی و جنوبی استان شده است.

بارش برف در ارتفاعات سبلان

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از بارش برف در ارتفاعات سبلان خبر داد و افزود: با استقرار شرایط جوی پرفشار، از امروز دمای هوا در مناطق مرکزی و جنوبی اردبیل با کاهش مواجه خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه هوای نسبتا سرد همراه با مه تا اواخر هفته تداوم خواهد یافت، ادامه داد: در این مدت در شهرهایی از شمال استان به ویژه شهرستان گرمی بارش‌های متناوب باران که گاهی به صورت رگباری خواهد بود پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل یادآور شد: برای روز سه شنبه آسمان استان نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با مه بوده و احتمال بارش همراه با کاهش موقتی ابرناکی آسمان به خصوص در مناطق شمالی وجود دارد.

انتهای پیام/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار