سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه نگهداری و فروش لوازم آرایشی تقلبی در یکی از مناطق شهر همدان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ رسالت قرار گرفت.
کد خبر: ۷۸۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ 15 October 2019
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف ۴۰۸ قوطی رنگ موی تقلبی توسط مأموران کلانتری ۱۵ رسالت خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم شناسایی و روز گذشته پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از منزل وی، ۴۰۸ قوطی انواع رنگ موی تقلبی و فاقد مجوز کشف شد.

باقری در ادامه از کشف بیش از ۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران یگان امداد خبر داد و توضیح داد: در ساعت ۹:۳۰ شب گذشته مأموران گشت یگان امداد در یکی از مناطق شهر همدان به راننده یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو، ۲۹ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و یک متهم در این زمینه پس از تشکیل تحویل مرجع قضایی شد.

وی همچنین از کشف بیش از ۵۰۰ عدد لوازم آشپزخانه قاچاق توسط ماموران پاسگاه انتظامی آبشینه خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز مأموران پاسگاه انتظامی آبشینه به راننده یک دستگاه سواری سمند که پلاک خودرو را به صورت کامل پوشانده بود مشکوک و برای توقف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه راننده با وجود دستور پلیس مبنی بر توقف پا به فرار گذاشت و در نهایت با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متوقف شد، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۵۴۴ عدد لوازم آشپزخانه قاچاق از قبیل: قاشق، چنگال و چاقو کشف شد و ۲ متهم در این زمینه با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده براساس نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار