کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس این روزها بیش از اینکه داخل زمین عصای دست مربی باشد، به نمادی برای ایجاد حاشیه بدل شده است.
کد خبر: ۷۸۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 05 October 2019
 
image.png

به گزارش ایسنا، طی شش هفته‌ای که از لیگ نوزدهم گذشته، سیدجلال حسینی که حضورش در زمین برای هواداران پرسپولیس اهمیت زیادی دارد، فقط در دو بازی برای تیمش به میدان رفته است. بازیکنی که فصل قبل نقشی کلیدی در موفقیت‌های پرسپولیس ایفا کرد، حالا نمی‌تواند در تمرینات عملکردی داشته باشد تا کالدرون مجاب شود او را به ترکیب تیمش اضافه کند.

طی چهار هفته اخیر، بارها از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد سیدجلال حسینی دچار مصدومیت است اما بررسی‌ها نشان می‌داد کاپیتان پرسپولیس به خاطر مسائل فنی، با نظر کالدرون از ترکیب تیم دور مانده است. با این حال سکوت عجیب کاپیتان سرخ و در ادامه باشگاه پرسپولیس اجازه نداد این مسأله به حاشیه‌ای بزرگ برای این تیم پرطرفدار تهرانی بدل شود اما حالا با مصاحبه کالدرون مشخص شده سرمربی آرژانتینی آنقدرها به کاپیتان باتجربه تیمش اعتقاد ندارد.

پرسپولیسی‌ها که طی شش هفته اخیر چهار بار دروازه خود را بازشده دیده‌اند، حالا درگیر بحرانی هستند که شاید بیش از پیش مشکلات این تیم را بیشتر کند. از طرفی کالدرون می‌گوید بازیکن با سی و شش هفت سال سن وقتی مصدوم است نمی‌تواند با یک جلسه تمرین به ترکیب تیم برسد اما از طرف دیگر اخباری به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد سیدجلال حسینی اصلا مصدومیتی ندارد و به خاطر مسائل فنی از ترکیب تیم دور مانده است. با این حال عملکرد خط دفاع پرسپولیس طی شش هفته اخیر کاری کرده که حالا هواداران این تیم خواهان بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب تیم هستند.

با این شرایط باید دید آیا کاپیتان پرسپولیس بعد از گذشت تعطیلات لیگ، به ترکیب تیم باز خواهد گشت یا مصدومیت خودخواسته او ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار