کد خبر: ۷۸۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 05 October 2019

عمران خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: در روزهای گذشته طی بازدید از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی، 8واحد صنفی پلمب و متخلفات پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند به‌طوری‌که طی چندین بار به این واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی تذکراتی مبنی بر رعایت اصول بهداشتی صادر شده بود.

وی افزود: متأسفانه توجه‌ لازم از سوی این واحدها به اخطارها و تذکرات بازرسان بهداشت محیط اردبیل وجود نداشت و از این‌رو به منظور حفظ سلامت شهروندان طبق اختیارات قانونی مرکز بهداشت اردبیل این 8واحد صنفی پلمب شد.

خسروی در ادامه گفت: در مسئله حفظ سلامتی شهروندان با هیچ یک از واحدهای مواد غذایی متخلف مماشات نخواهیم کرد و به شکل جدی با هرگونه تخلف برخورد انجام خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت اردبیل تصریح کرد: طرح گسترده و شبانه‌روزی نظارت بهداشتی در واحدهای تهیه، توزیع، نگهداری و عرضه مواد غذایی به شکل جدی توسط کارشناسان مرکز بهداشت اردبیل انجام می‌شود و مردم جهت حفظ سلامت خود در صورت اطلاع از هرگونه تخلفی در واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی سریعا به سامانه سراسری وزارت بهداشت و درمان ۱۹۰ اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار