کد خبر: ۷۸۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 17 September 2019

بالاخره بعد از اعتراض های گسترده نسبت به تعطیلی فرودگاه پارساباد مغان که چندصباحی به لطف حضور فرزانه شرفبافی مدیرعامل وقت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) این فرودگاه فعال شده بود، با تفاهم نامه فی مابین استانداری اردبیل و شرکت فرودگاهها مقرر شد این فرودگاه برای پیشگیری از لغو پروازها در شرایط جوی نامساعد جایگزین فرودگاه اردبیل شود!

کیست که نداند این تفاهم نامه -بخوانید سناریوی شرکت فرودگاهها- نه حل مسئله بلکه پاک کردن صورت مسئله بوده و صرفاً با هدف مدیریت افکار عمومی و کاستن از اعتراض ها ساخته و پرداخته شده و بنا به دلایل بیشمار، امکان عملیاتی شدن ندارد.

در اثبات این سناریوسازی تحمیلی شرکت فرودگاهها همین بس که اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل تیرماه جاری در جریان معارفه فرماندار اصلاندوز از بین المللی شدن این فرودگاه خبر داد اما با گذشت کمتر از دو ماه ، مطالبات را به کمترین میزان ممکن تقلیل داد و پذیرفت که فرودگاه مغان نقش آلترناتیو را در شرایط نامساعد هوایی ایفا کند.

این هم از عجایب روزگار است که دولت، بزرگترین شرکت مجتمع کشت و صنعت در مغان را با ادعای توسعه و رونق به بخش خصوصی واگذار و از طرف دیگر ابتدایی ترین پیش نیاز(زیرساخت ارتباطی) را تعطیل می کند!

مهین روح نواز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار