زن انگلیسی سرانجام پس از بدنیا آوردن ۱۰ پسر، دختر دار شد و به بزرگترین آرزوی زندگی‌اش دست یافت.
کد خبر: ۷۷۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ 13 September 2019

تابناک اردبیل: آلکسیز بریت زن جوان انگلیسی، اولین مادری بود که به صورت پیاپی ۱۰ فرزند پسر بدنیا آورده بود. او حالا دختردار شدنش را جشن گرفته است. آلکسیز بریت ۳۶ ساله، ماه گذشته اولین فرزند دخترش را نیز بدنیا آورد. او که حالا ۱۰ پسر و ۱ دختر دارد می‌گوید: « انگار روی ماه هستم. انتظار داشتم که فرزند یازدهم ما نیز پسر باشد، اما وقتی که متوجه شدم دختر است از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجیدم. »

او در ادامه گفت: «شوکه شدم، اما در عین حال برایم بسیار خوشحال کننده بود. او اکنون جزئی از خانواده ماست. احساسم غیر قابل وصف است. »

آلکسیز حالا به جز ۱۰ پسر که بین ۲ تا ۱۷ سال سن دارند، یک فرزند دختر با نام کامرون نیز دارد. کمپل ۱۷ ساله، هریسون ۱۶ ساله، کوری ۱۴ ساله، لاچال ۱۱ ساله، برودی ۹ ساله، براهن ۸ ساله، هانتر ۶ ساله، مک ۵ ساله، بلیک ۳ ساله و روتاگاید ۲ ساله پسران این زوج هستند.

آلکسیز در پاسخ به این پرسش که آیا فرزند دیگری نیز بدنیا خواهد آورد در حالی که می‌خندید گفت: «من و همسرم نمی‌خواهیم فرزند دیگری داشته باشیم. دیگر کافی است. هر بار می‌گفتم این آخرین بار است. اما این بار واقعا دیگر آخرین بار بود. من خانواده ام را دوست دارم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار