شهردار اردبیل خبر داد
شهردار اردبیل با بیان اینکه امسال برای سومین بار، نماز ظهر عاشورا با شکوه هرچه تمام در این مکان برگزار خواهد شد، ادامه داد: محوطه پیاده راه «اسفریس» به عنوان مسیر اصلی عزاداری حسینی آماده سازی شده و بایستی خدمات ارائه شده به عزاداران در شأن و منزلت شهر حسینی باشد.
کد خبر: ۷۷۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ 02 September 2019

حمید لطف اللهیان با تاکید بر اینکه مدیران مجموعه شهری بایستی خدمات را به عموم شهروندان ارائه دهند، افزود: در شهر حسینی اردبیل نباید خدمات ویژه شهری به عده‌ای از خواص تعلق گیرد.

وی با یادآوری لزوم تبیین عوامل قانونی به افراد خاصی که انتظار دارند خدمات ویژه به آنها ارائه شود، افزود: بهره مندی از سیطره و الگوبرداری از امام حسین (ع) برای همه ما جدی است و بایستی صادقانه در ارائه خدمات اهتمام بورزیم.

شهردار اردبیل یادآور شد: وظیفه اصلی ما رسیدگی به مطالبات و مشکلات عموم مردم است و باید تأمین منافع عمومی مردم در اولویت قرار گیرد.

محوطه «عالی قاپوی اردبیل» برای عزاداری آماده سازی می‌شود

شهردار اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه حجم خدمات ارائه شده در دهه اول محرم و ایام عزای حسینی بیشتر از هر زمان دیگری است، افزود: ارائه خدمات شایسته برای عزاداران حسینی ضروری بوده و بدین منظور محوطه عالی قاپوی اردبیل به عنوان مسیر اصلی عزاداری آماده سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه هر نهادی طبق وظایف خود، در تبیین فلسفه عاشورا سهیم است، افزود: شهرداری اردبیل نیز با تعریف معماری و طراحی شهری به معرفی اردبیل به عنوان پایتخت حسینیت از نظر سیما منظر شهری کمک کرده و با اجرای پروژه شهید گاه و پیاده راه اسفریس در ایجاد جایگاهی برای اشاعه فرهنگ شیعه و حسینی نقش آفرین بوده است.

ضرورت ارائه خدمات شفاف و بدون تبعیض بین شهروندان اردبیلی

شهردار اردبیل گفت: در ارائه خدمات شهری نباید هیچ گونه تبعیضی بین شهروندان قائل شد و در تمامی شرایط با مساوات و شفافیت رفتار کرد.

لطف اللهیان ضمن تقدیر از حضور عزاداران حسینی در آئین استقبال از ماه محرم بیان کرد: برای ترویج فرهنگ عاشورایی، فقط فضاسازی شهر کافی نیست و باید در عمل، رفتار و خدمات ارائه شده نیز زبان گویای فلسفه حسینیت باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار