آقای ندایی؛آیا به عواقب این اظهارات فکر کرده اید
این سخنان آقای معاون، یادآور اظهارات چندی پیش استاندار اردبیل است که منتقدین واگذاری کشت و صنعت مغان را افرادی " ناآگاه" و " خودزن" توصیف کرده بود!
کد خبر: ۷۷۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 28 August 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه چندی پیش این شهرستان در سخنانی هشدارآمیز گفت: رئیس جمهور قبل از سفر به استان اردبیل بهتر است مشکل معارضین شرکت کشت و صنعت را حل کرده و سپس به استان سفر کند چرا که اگر این مشکل حل نشود سفر او تحت‌الشعاع قرار گرفته و نتیجه معکوس به همراه خواهد داشت.

با گذشت حدود 3 هفته از این سخنان، دیروز سه شنبه اکبر بهنامجو در دیدار با جمعی از عشایر مغان در محل استانداری اردبیل، گفت: هیچ موقع در صدد تضییع حقوق عشایر در مغان نیستیم.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، استاندار اردبیل اظهار کرد: هیچ حساسیتی مبنی بر واگذاری از طرف مالکان کشت و صنعت مغان و کشت و صنعت پارس وجود ندارد اما روند قانونی باید طی شود.

اخیراً جلال گلچین مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در واکنش به موضوع معارضین و اختلافات ارضی با عشایر در اظهارنظری غیرمسئولانه و تحریک آمیز گفته بود: به هیچ وجه ما معارضی را در کشت و صنعت مغان نمی‌شناسیم!

در این باره بخوانید
مدیرعامل کشت و صنعت مغان: معارض نمی شناسیم!
استاندار راست می‌گوید یا رئیس دادگستری اردبیل!

به گزارش تابناک اردبیل، بهروز ندایی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه روز گذشته با اظهاراتی تامل برانگیز خطاب به نمایندگان عشایر مغان گفت که برای پیگیری مطالبات خود، تحت تاثیر به گفته او "تبلیغات" و "شایع پراکنی" ها قرار نگیرند.

این سخنان آقای معاون، یادآور اظهارات چندی پیش استاندار اردبیل است که منتقدین واگذاری کشت و صنعت مغان را افرادی " ناآگاه" و " خودزن" توصیف کرده بود!

این پسندیده نیست که شخص استاندار و معاون او به جای پاسخ منطقی و ایجابی، با چنین ادبیات و اظهاراتی مخاطبان خود را مورد خطاب قرار دهند؛ افکار عمومی این اظهارات معاون سیاسی نسبت به عشایر مغان را تداوم سخنان استاندار تلقی می کنند که به جای استقبال از منتقدین، آنان را " ناآگاه" خواند.

امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند:«عشایر ذخایر انقلاب و مملکتند». و متاثر جلوه دادن عشایر از "شایعات" آن هم از سوی مقام دولتی، همانا به نظر متهم ساختن ذخایر انقلاب به فقدان اراده و استقلال فکری، تنزل بخشیدن جایگاه و بی احترامی به آنان است.

 انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار