بهنامجو: کارهای بزرگی انجام داده ایم
استاندار اردبیل گفت: کارهای بسیار بزرگی در ۲ سال اخیر در استان انجام شده که بخشی از آنها در سفر رئیس‌جمهوری بهره‌برداری می شود.
کد خبر: ۷۷۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 27 August 2019

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: با توجه به پیشرفت مطلوب عملیات زیرسازی خط ریلی اردبیل- میانه، همزمان با سفر رئیس جمهور در اواخر شهریور ماه امسال، عملیات روسازی راه آهن اردبیل آغاز می‌شود.

وی افزود: در چند سال اخیر این پروژه پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته و با افزایش اعتبارات اختصاصی و همچنین جذب فاینانس، توانستیم شتاب قابل توجهی به این پروژه ببخشیم.

استاندار همچنین گفت: کارهای بسیار بزرگی در ۲ سه سال اخیر در این استان انجام شده که بخشی از آنها در سفر  رئیس‌جمهوری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به نوشته تسنیم، رئیس شورای اداری استان در خصوص دلایل تاخیر سفر رئیس جمهور به اردبیل هم گفت: هدف ما پیشبرد مطلوب برخی پروژه‌ها و اخذ امتیازات بیشتر برای استان بود تا این سفر با خیر و برکت و ثمرات قابل توجهی همراه باشد.

 در این باره بخوانید
احتمال تعویق مجدد سفر رئیس‌جمهور به اردبیل
دستان خالی دولت و تعویق مکرر سفر روحانی به اردبیل
آقای استاندار! مردم نگران جان شما هستند

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
جالبه عملیات روسازی راه اهن ازسمت اردبیل که کلادشت هست انجام میگیرد.این نشان میدهدسمت کوثرومیانه که کوهستانی وپرازتونل است زیرسازی پیشرفت چندانی ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
سلام آقایاستاندار منظورتان کدام کارهای بزرگ است ؟ اینکه پتروشیمی تعطیل شده در زمان آقای خدابخش در این دو سال هم همچنان بعنوان محل زادوولد سگهای ولگرد بشمار میرود کار بزرگ است؟
اینکه بیمارستان تروما همچنان با حرکت لاک پشتی پیش میرود کار بزرگ است؟
اینکه قیمت پروازهای مسیر اردبیل تهران به دو برابر قیمت مسیر چند برابری تبریز تا مشهد رسیده کار بزرگ است؟
اینکه زایران استانمان را بجای جده راهی تبریز کرده اید و غرور مقدس این عزیزان حتی در تشرف به زیارت خانه خدا شکسته شده کار بزرگ است؟؟؟
اینکه در هفته دولت امسال حتی یک پروژه بدرد بخور در استان افتتاح نشده کار بزرگ است؟
اینکه به جای مسولان عملیاتی و عمرانی مثل وزیر نیرو و... مسولان تشریفاتی مثل معاون زنان رییس جمهور یا وزیر دادگستری با منت فراوان بر مردم به استان اردبیل سفر میکنند و سر از گاومیش گلی درمیاورند کار بزرگ!!!! است؟؟؟
سر مردم شریف استان را بیش از این شیره نمالید لابد کار بزرگتر این بود که بمناسبت هفته دولت در یک روز به ۳ شهرستان سفر کردید و در حد سلام علیک و خداحافظ حضور داشتید !!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
متاسفانه کم کاری های اقای خدابخش باعث شده دراین دوسال پروژه بزرگ قابل افتتاح نداشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
قاطعیت و برخورد با مدیران ضعیف دیده نمی شود. از طرفی هم خود تیم استاندار از افراد ضعیف تشکیل شده است.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
یکی از دلایل مهم تاخیر سفر رئیس جمهور تابستان و تعطیلی مدارس هست. میزان استقبالی که از روحانی در تبریز شد برای دولت مطلوب نبود و منتظر شورع مهر ماه و بازگشایی مدارس هستند و قطعا این مساله اتفاق خواهد افتاد. با گسیل دانش آموزان و دانشجویان به پیشواز و محل سخنرانی رئیس جمهور، عدم استقبال مردمی را جبران خواهند کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار