استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: طرح هایی که اجرا و بهره برداری از آنها، آب بَر و همراه با آلایندگی محیط زیست باشد در این استان تصویب نمی شود.
کد خبر: ۷۷۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 22 August 2019

عباس رضایی در شورای برنامه ریزی استان با اشاره به بررسی ۱۰۱ طرح و مصوبه که از سوی کارگروه امور زیربنایی در جلسه امروز شورای برنامه ریزی مطرح شد، اظهار داشت: از بین این طرح ها با ۹۰ مورد موافقت و با هشت مورد مخالفت شد.

استاندار اصفهان با بیان این که امروز طرح های توسعه گلخانه ای و گردشگری و منطقه ویژه اقتصادی شرق اصفهان در جلسه شورای برنامه ریزی تایید شد، خاطرنشان کرد: منطقه ویژه شرق اصفهان مصوبه هیات دولت را دارد اما اجازه فعالیت به صنایع آب بر یا آلاینده در این طرح داده نمی شود و این صنایع باید بیشتر مبتنی بر فناوری های برتر (های تک) و همراه با کارآفرینی و اشتغال زیاد باشند.

وی به تایید سامانه یکپارچه آماری در این جلسه اشاره و اضافه کرد: این سامانه برای استان بسیار مفید است و برخی مسئولان دیدگاه هایی درباره آن از جمله نحوه دسترسی و پایش آن داشتند که مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه ریزی این نظرها را جمع بندی کند تا موضوع در جلسه آینده مورد تصویب نهایی قرار گیرد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار