در حاشیه تردد هفتگی بهنامجو به محور مشکین شهر
آنچه که امروزه موجب نگرانی شده، ترددهای گاه و بیگاه استاندار محترم آن هم شبانه! به همراه معاونان و دیگر مسئولان ذیربط از طریق محور ارتباطی اردبیل- مشکین شهر...
کد خبر: ۷۶۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 06 August 2019

تابناک اردبیل- اکبر بهنامجو از زمان تصدی استانداری اردبیل تاکنون به اندازه هفته های اخیر تحت فشار روانی به منظور تمهید سفر استانی رئیس جمهور به استان نبوده است.

این فشارها از یک سو به دلیل خالی بودن دست رئیس جمهور برای افتتاح طرح و پروژه در قد و قواره سفر عالی ترین مقام اجرایی کشور به استان محروم اردبیل و از طرف دیگر تعهدات و وعده های مکرر استاندار در معرفی به گفته خودش چندین طرح شاخص قابل بهره برداری در این سفر است که نه تنها آماده افتتاح نیست بلکه آقای بهنامجو را در کانون سئوالات و تذکرات پیاپی حوزه معاونت اجرایی، هماهنگی و پیگیری سفر استانی ریاست جمهوری قرار داده است.

در این باره بخوانید

دستان خالی دولت و تعویق مکرر سفر روحانی به اردبیل

از این رو است که استاندار اردبیل تلاش دارد تا واحد تولید کامیون- بخوانید مونتاژ- در مشکین شهر(فاز نخست!) را با مدل سفر اخیر آقای روحانی به آذربایجان شرقی، به عنوان محور و کانون اصلی سفر استانی رئیس جمهور مبدل کند و بقیه طرح ها و پروژه‌های صدمن یک غاز بخش خصوصی از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری برسد.

اما آنچه که امروزه موجب نگرانی شده، ترددهای گاه و بیگاه استاندار محترم آن هم شبانه! به همراه معاونان و دیگر مسئولان ذیربط از طریق محور ارتباطی اردبیل- مشکین شهر جهت نظارت و سرکشی به واحد تولیدی کامیون با هدف تکمیل و بهره برداری طرح طبق زمانبندی در نزدیکی روستای ارباب کندی است که بنا بر آمار و اطلاعات مستند از تصادفات جاده ای، این مسیر-که دیشب نیز کاریکاتوریست مشهور را به کام مرگ کشید- به عنوان جاده مرگ نام گرفته و بابستی سفرهای نماینده عالی دولت در استان در جاده ای نا امن با احتیاط و مراقبت های لازم انجام پذیرد!؟

اکبر بهنامجو در جریان بازدید اخیر خود از روند اجرایی این پروژه گفته بود که برغم تحریم‌های استکبار جهانی تمامی قطعات و ماشین‌آلات مورد نیاز این واحد صنعتی از کشور چین وارد کشور شده و هم اکنون نصابان چینی مشغول نصب و راه‌اندازی خط تولید می‌باشند.

در همین حال، اللهویردی مجری طرح هم عنوان کرد که تولیدات این واحد صنعتی با نام "چاپار" به بازار عرضه خواهد شد.

چند سالی است که بازار مونتاژ خودروهای چینی در ایران رونق گرفته و انتظار می رود در آینده نزدیک و به لطف خروج شرکت های معتبر خارجی تولیدکننده خودرو و کامیون، چینی ها این بازار را به انحصار کامل خود درآورند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
sahand
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
قرار بود اينجا كاميون هاي بنز مونتاژ بشه !! حالا تبديل شد به چيني؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
باز خدا را شکر کن مشگین شهر کارخانه کامیون سازی چینی اش راه خواهد افتاد ، از کارخانه اتوبوس سازی چینی اردبیل که سالهای سال است خبری نیست ، کسی هم نیست پیگیر آن باشد البته معاون سابق استاندار و مدیر کل سابق صنعت و معدن استان خودش را در این خصوص به آب و آتش هم می زد.
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
بنز؟؟؟؟؟؟؟........مرسدس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.......آنهم در مشگین شهر.......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
تابناک شمانگران استاندارنباش ماشین ایشان پرادوست نه پراید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
نبودطرحهای بزرگ قابل افتتاح بخاطرکم کاری های استاندارسابق هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار